فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا منتشر شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، اداره کل همکاری ها و توسعه صنعت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا را در 6 محور اصلی و 16 زیرمحور با شعار ایران هوشمند، آینده روشن منتشر کرد.

فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا منتشر شد

ثبت نام برای شرکت در نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات تا 15 فروردین سال 99 ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

اکوسیستم نوآفرینی کشور در حوزه ICT و دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی با مسئولیت سازمان فناوری اطلاعات ایران، اثربخشی در توسعه صنعت با مسئولیت سندیکای صنعت مخابرات ایران، پژوهش های منتهی به فناوری با مسئولیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت های برتر IT در توسعه اقتصادی با مسئولیت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و شرکت های برتر در فناوری فضایی و خدمات فضاپایه با مسئولیت سازمان فضایی ایران، از محورهای 6 گانه نهمین جشنواره فاوا هستند.

برگزیدگان جشنواره نهم در مراسمی همزمان با نمایشگاه الکامپ 1399 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات معرفی و تقدیر می شوند.

جشنواره ملی فاوا با هدف تقدیر از تمامی تلاشگران و فعالان عرصه فاوا از اردیبهشت سال1390 همزمان با روز جهانی ارتباطات آغاز و تا به امروز 8 دوره این جشنواره با بهره گیری از تجارب گذشته برگزار شده است.

در مجموع 8 دوره گذشته، 4 هزار و 500 متقاضی حقیقی و حقوقی در این جشنواره حضور یافته و مورد ارزیابی قرار گرفته اند که از این تعداد 330 متقاضی حائز رتبه شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 927

به "فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید