فرانسه با یونان، آمریکا با ترکیه رزمایش برگزار می نمایند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، با افزایش تنش ها در شرق مدیترانه، فرانسه در همراهی با یونان و آمریکا به همراه ترکیه رزمایش نظامی برگزار می نمایند.

فرانسه با یونان، آمریکا با ترکیه رزمایش برگزار می نمایند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، فرانسه به رزمایش ایتالیا، قبرس و یونان در شرق مدیترانه که از تاریخ 26 تا 28 اوت (5 تا 7 شهریور) اجرا می گردد، پیوست.

فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه با اعلام این خبر گفت که هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی به همراه بالگردها و قایق های نظامی نیروی دریایی این کشور در این رزمایش حضور خواهند داشت.

حضور نظامی فرانسه در شرق مدیترانه در حالی است که تنش ها میان ترکیه و یونان در روزهای گذشته افزایش داشته است.

حضور نظامی و غیر نظامی ترکیه در مدیترانه با واکنش یونان و قبرس روبرو شده است. این دو کشور این حضور را غیرقانونی دانسته اند اما ترکیه حضور در مدیترانه و استفاده از منابع طبیعی در این منطقه را حق خود می داند.

با افزایش تنش ها در شرق مدیترانه، فرانسه در همراهی با یونان، به ترکیه هشدار داد.

در همین حال، دو ناو نظامی ترکیه امروز در آب های شرق مدیترانه به همراه نیروی دریایی تروریستی آمریکا تمرین های نظامی انجام دادند.

خبرگزاری خبرنگارانتولی با انتشار گزارشی ضمن اشاره به انجام این تمرین های نظامی به نقل از وزارت دفاع ترکیه نوشت: دوره های آموزشی یگان های نیروی دریایی با نیورهی دریایی متفقین در مدیترانه شرقی برگزار گردید.

در این گزارش بدون ارائه جزئیات بیشتر آمده است که دو ناوچه ترک بارباروس و بورغاز آدا به همراه ناوشکن یواس اس وینستون چرچیل آمریکا در آب های شرق مدیترانه تمرین های دریایی انجام دادند.

این تمرین ها که آنکارا از آن به عنوان آموزش های دریایی یاد نموده در حالی انجام می گردد که تنش در شرق مدیترانه به واسطه حضور کشتی های اکتشافی و حفاری ترکیه، میان این کشور و یونان افزایش یافته است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1330

به "فرانسه با یونان، آمریکا با ترکیه رزمایش برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه با یونان، آمریکا با ترکیه رزمایش برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید