فرشید باقری از فردا در تمرین استقلال، دیاباته مجددا تست می دهد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، دکتر کاوه ستوده درباره خصوص آخرین وضعیت فرشید باقری گفت: باقری بعد از مصدومیتش تحت درمان نهاده شد و پس از انجام جلسات فیزیوتراپی، توسط چند فوق تخصص مُچ مورد معاینه نهاده شد. بعد از معاینات نظر بعضی از متخصصان جراحی و بعضی دیگر معتقد بودند که این بازیکن اگر با فیزیوتراپی و آب درمانی و تمرینات تقویتی و تعادلی بدون مشکل قابل توجه توانست به کار خود ادامه بدهد، نیازی به جراحی نیست.

فرشید باقری از فردا در تمرین استقلال، دیاباته مجددا تست می دهد

پزشک تیم استقلال گفت: از طرفی دیگر در صورت جراحی، بازتوانی باقری طولانی می گردد و فصل را از دست خواهد داد. در نتیجه با توصیه فوق تخصص مچ، بنا بر این شد که یکبار دیگر به فرشید باقری فرصت داده گردد. لذا نامبرده فردا در تمرین استقلال حاضر می گردد و تست های فانکشنال (عملکردی) از او گرفته می گردد و اگر مسئله ای نباشد، به تمرینات گروهی اضافه می گردد تا به تیم یاری کند.

وی درباره وضعیت شیخ دیاباته هم گفت: ایشان با هماهنگی کادرفنی مثل سایر بازیکنان به مرخصی رفته و یکشنبه خود را به کادرفنی معرفی می نماید. دیاباته هم بعد از تست های مربوطه و در صورت عدم مشکل در این تست ها به تمرینات اضافه می گردد تا برای مصاف با سایپا آماده گردد.

پزشک تیم استقلال در سرانجام و درباره وضعیت محسن کریمی گفت: محسن کریمی در حال گذراندن جلسات فیزیوتراپی است تا ورم زانویش کم گردد و آماده عمل جراحی جهت پارگی رباط صلیبی اش گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 604

به "فرشید باقری از فردا در تمرین استقلال، دیاباته مجددا تست می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشید باقری از فردا در تمرین استقلال، دیاباته مجددا تست می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید