فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: فعلا در بهترین فرم خودمان نیستیم، بازیکنان باید خواسته های مرا مو به مو اجرا نمایند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی با برنلی خیال رقیب بابت دستکم گرفته نشدن را راحت کرد!

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: فعلا در بهترین فرم خودمان نیستیم، بازیکنان باید خواسته های مرا مو به مو اجرا نمایند

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری با اشاره به روند خوب تیمش به برنلی، رقیب آینده چلسی در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس هشدار داد قرار نیست از سوی شاگردانش دستکم گرفته گردد.

سرمربی چلسی اظهاراتش در کنفرانس خبری پیش از این بازی را با چنین صحبت هایی آغاز کرد:شک ندارم که یک بازی سخت در پیش داریم. برنلی هر چند سال جاری اندکی افت نموده اما هنوز همان تیم قدرت فصل گذشته است؛ همان تیمی که در سرانجام فصل قبل جواز حضور در رقابت های لیگ اروپا را به دست آورد. چلسی همیشه آماده نشان می دهد و باید به برنلی هشدار بدهم بازیکنانم حتی یک لحظه هم رقیب را دستکم نخواهند گرفت.

ساری در ادامه اضافه کرد: ما برای این بازی برنامه های زیادی تدارک دیده ایم و امیدوارم بازیکنانم بتوانند مو به مو خواسته هایم را اجرا نمایند چون تنها در این صورت شانس برتری را به دست می آوریم. برنلی به لحاظ دفاعی خوب کار نموده و ما در اندیشه راهی برای دور زدن خط دفاعی رقیب هستیم. دیگر حق لغزش نداریم و باید بگویم ما در بهترین حالت خودمان نیستیم. در ادامه فصل رفته رفته بهتر می شویم. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 151

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: فعلا در بهترین فرم خودمان نیستیم، بازیکنان باید خواسته های مرا مو به مو اجرا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: فعلا در بهترین فرم خودمان نیستیم، بازیکنان باید خواسته های مرا مو به مو اجرا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید