فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ویتنام: با تیمی جوان پا به مسابقات گذاشتیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ویتنام گفت: ما با بازیکنان جوانی پا به این مسابقات گذاشته ایم و هر بازی تجربه جدیدی برای تیم ما محسوب می گردد.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ویتنام: با تیمی جوان پا به مسابقات گذاشتیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، نشست خبری پیش از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار گردید.

سایان کارمادی، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال اندونزی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بازی قبلی که برگزار کردیم، بازی سختی بود. ما مقابل عراقی بازی کردیم که نائب قهرمان دوره قبل و از تیم های قدرتمند مسابقات بود.

وی با اشاره به 2 بازی متوالی تیمش در 2 روز اعلام نمود: فکر می کنم تیمم برای بازی پیش روی استراحت کافی را نداشته و کمی خسته هستیم اما امیدواریم با کوشش بازیکنانم در بازی آینده نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی اندونزی در رابطه با دیدار مقابل ویتنام گفت: بازی قبل ما در مرحله انتخابی با تساوی 3 بر 3 به سرانجام رسید. امیدوارم بازیکنانمان خودشان را باور داشته و برای پیروزی بهترین عملکرد را در دیدار فردا ارائه نمایند.

هر بازی یک تجربه جدید برای تیم ما محسوب می گردد

کوچ توآن، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ویتنام نیز در رابطه با دیدارهای گذشته تیمش در مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا گفت: دو بازی از مسابقات را پشت سر گذاشته ایم. ما در این بازی ها یک برد کسب و بازی دیگر را واگذار کردیم.

وی اضافه نمود: ما در دور نخست مسابقات در گروه سختی قرار داشتیم. ضمن اینکه ما با بازیکنان جوانی پا به این مسابقات گذاشته ایم و هر بازی تجربه جدیدی برای تیم ما محسوب می گردد. امیدوارم بازیکنانم در بازی بعدی با آرامش بیشتری بازی نمایند. ما نیز کوشش می کنیم که فشار روی بازیکنانمان را کاهش دهیم.

توآن در پاسخ به این سؤال که دیدارهای زیاد بین ویتنام و اندونزی نقطه قوت است یا ضعف، گفت: ما در دوره قبلی، مسابقات انتخابی و قبل از آن دیدارهای زیادی با هم داشته ایم و فکر می کنم این موضوع بیشتر از اینکه نقطه قوت باشد، نقطه ضعف است.

به گزارش خبرنگاران، تیم های اندونزی و ویتنام در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از ساعت 12 فردا در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می روند.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 370

به "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ویتنام: با تیمی جوان پا به مسابقات گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ویتنام: با تیمی جوان پا به مسابقات گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید