قلعه نویی: در کل زندگی ام به جز حقیقت و عدالت حرفی را نزدم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من خدا را گواه می گیرم که در کل زندگی ام به جز حقیقت و عدالت حرفی را نزدم.

قلعه نویی: در کل زندگی ام به جز حقیقت و عدالت حرفی را نزدم

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی ضمن بیان این مطلب در خصوص لغو ملاقات سپاهان اصفهان - پرسپولیس گفت: من خدا را گواه می گیرم که در کل زندگی ام به جز حقیقت و عدالت حرفی را نزدم و اگر حرفی زدم خدا را در نظر گرفتم. دیروز از تماشاگران خواستم که از فوتبال لذت ببرند و حتی اگر به من توهین کردند گفتند به کسی توهین نکنید، چون اگر خون از دماغ کسی بیرون بیاید یک عمر شرمسار می شویم. اگر حرف دروغی بزنم خدا از من نگذرد.

وی که با برنامه شب های فوتبالی گفت وگو می کرد، همچنین اضافه کرد: اولاً از علی خسروی متشکرم, چون تا الان خیلی از دوستان خودشان به جای کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال نظر داده اند و متشکرم که آقای خسروی قانون را یادآوری کرد. اینکه ما وظیفه داریم از قانون تمکین کنیم, یک بحث است و اینکه میزان رأی مردم است هم یک بحث دیگر که البته الان رأی مردم هم خیلی اهمیت ندارد! ما از دیروز برنامه های اردویی مان را شروع کردیم و آمادگی انجام این بازی را داشتیم. ما تمام کار هایی را که برای یک بازی باید صورت دهیم، انجام داده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین خاطر نشان کرد: سهیل مهدی گفت بازیکنان سپاهان در اتوبوس لخت شوند و لباس عوض نمایند! آقای مهدی الان تیم پشتییانی تیم ها چند ساعت قبل از بازی در رختکن لباس ها را آماده می نمایند. بنابراین لباس ها در اتوبوس نبوده و در رختکن بوده است!

قلعه نویی اشاره نمود: زمانی برای استقلال و فولاد بازی گذاشته شد و باشگاه فولاد از حق خودش و طرفدارانش استفاده کرد و گفت برگزاری بازی در این تاریخ به نفع باشگاه من نیست و بازی لغو شد. چطور می گردد بازی سال گذشته ما با ذوب آهن برگزار نمی گردد و به زمان دیگری (ششم فروردین ماه) موکول می گردد؟ سؤال دیگر از افرادی که قانون مند هستند این است که چطور فینال جام حذفی با چهار ساعت تأخیر شروع می گردد، ولی اینجا چنین چیزی ممکن نیست؟! آیا الان شما می دانید بازی ما در نیمه نهایی جام حذفی با استقلال چه زمانی برگزار می گردد؟!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: من روحیه مصاحبه ای ندارم و عادت ندارم به تلویزیون بیایم، ولی اینجا در حق سپاهان اجحاف می گردد.

وی درباره اینکه آیا طرفداران مقابل هتل اجازه خروج تیم را نمی دادند, توضیح داد: خدا را گواه می گیریم, به جان دو بچه ام یک ساعت و نیم از طرفداران خواهش کردیم. اول من رفتم و بعد مهدی کیانی به جمع طرفداران رفت و خواهش کردیم که اجازه دهند تا از هتل خارج شویمو فیلم های مربوط به این مسائل معین است.

قلعه نویی درباره اینکه مدام تابش اعلام می کرد که بازیکنان در کنار زمین آماده انجام بازی هستند, یادآور شد: ابتدا باید جواب فرمانده محترم یگان ویژه را بدهم. طبق فیلم هایی که ما داریم, اگر اجازه داده گردد نشان می دهیم که شرایط معین گردد. ما فیلم ها را به برنامه شما ارسال می کنیم تا اگر دوستان اجازه دادند، پخش کنید.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 980

به "قلعه نویی: در کل زندگی ام به جز حقیقت و عدالت حرفی را نزدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: در کل زندگی ام به جز حقیقت و عدالت حرفی را نزدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید