قول استرالیا برای ادامه عملیات جستجوی هواپیمای مسافربری مالزی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: نخست وزیر استرالیا امروز چهارشنبه قول داد تا تیم تحقیقاتی این کشور به کوشش های خود برای یافتن هواپیمای مسافربری گمشده مالزی ادامه دهد.

قول استرالیا برای ادامه عملیات جستجوی هواپیمای مسافربری مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، قول تونی ابوت نخست وزیر استرالیا برای ادامه تحقیقات در زمینه یافتن سرنخی از هواپیمای مسافربری مالزی با 239 سرنشین در شرایطی است که 7 هفته از ناپدید شدن اسرارآمیز این هواپیما گذشته است و فرضیه های زیادی در مورد علت اصلی ناپدید شدن این هواپیما مطرح شده است.

بر اساس این گزارش ماموریت زیر دریایی بدون سرنشین آمریکایی نیز در اعماق اقیانوس هند همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد ماموریت این زیردریایی طی روزهای آینده به خاتمه خواهد رسید.

نخست وزیر استرالیا تاکید نمود: اگر کوشش های زیردریایی بدون سرنشین آمریکا برای یافتن اثری از این هواپیما به نتیجه نرسد استراتژی و راهبرد ما در تحقیقات تغییر خواهد نمود ولی دست از کوشش و جستجو برنخواهیم داشت تا راز و رمز این مساله روشن گردد.

دولت های استرالیا و مالزی زیر فشار شدیدی قرار دارند تا پاسخ قانع کننده ای را در مورد سرنوشت پرواز ام اچ 370 به افکار عمومی جهانیان و خانواده های مسافران این پرواز بدهند.

هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه 7 هفته پیش در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 537

به "قول استرالیا برای ادامه عملیات جستجوی هواپیمای مسافربری مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول استرالیا برای ادامه عملیات جستجوی هواپیمای مسافربری مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید