لیگ برتر انگلیس، اورتون دومین پیروزی متوالی اش را با آنچلوتی کسب کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، در ادامه دیدارهای هفتم بیستم لیگ برتر انگلیس، آبی پوشان مرسی ساید پیروز به کسب یک پیروزی خارج از خانه شدند.

لیگ برتر انگلیس، اورتون دومین پیروزی متوالی اش را با آنچلوتی کسب کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) با انجام سه بازی دیگر پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اورتون در خانه نیوکاسل با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یافت و دومین برد متوالی خود را در دومین بازی زیر نظر سرمربی ایتالیایی جدیدش، کارلو آنچلوتی کسب کرد.

هر دو گل اورتون را در این بازی دومنیک لاورت لوین در دقایق 13 و 64 زد و تنها گل نیوکاسل هم توسط فابیان شار در دقیقه 56 به ثمر رسید. اورتون با این نتیجه هفتمین برد فصلش را کسب کرد و با 25 امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد.

در دو بازی دیگر واتفورد در دیداری خانگی که در دقیقه 57 آن 10 نفره شد، میهمان خود استون ویلا را به آسانی و با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. ساوتهمپون اما در استادیوم سنت مری مقابل میهمانش کریستال پالاس با تساوی یک - یک متوقف شد.

امشب سه بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در دو بازی همزمان از ساعت 21 به وقت تهران، نوریچ سیتی میزبان تاتنهام است و وستهام از لسترسیتی پذیرایی می نماید. در بازی آخر هم از ساعت 23:30 برنلی در خانه اش به مصاف منچستریونایتد می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 773

به "لیگ برتر انگلیس، اورتون دومین پیروزی متوالی اش را با آنچلوتی کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، اورتون دومین پیروزی متوالی اش را با آنچلوتی کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید