مادرانه ترین کتاب مدافعان حرم منتشر می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، زندگینامه شهید مدافع حرم زکریا شیری با عنوان کاش برگردی به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار می گردد.

مادرانه ترین کتاب مدافعان حرم منتشر می گردد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، زندگی نامه شهید مدافع حرم زکریا شیری با عنوان کاش برگردی مادرانه ترین کتاب مدافعان حرم، جدید ترین اثر نویسنده کتاب پرفروش یادت باشد می باشد که به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار می گردد.

کتاب زندگی نامه شهید مدافع حرم زکریا شیری با عنوان کاش برگردی روایتی ناب و تازه از شهدای مظلوم دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبراست.

نویسنده این کتاب که قبلا با کتاب یادت باشد نگاهی عاشقانه به زندگی مدافعان حرم داشته است این بار در کتاب کاش برگردی در نگاهی تازه، داستان زندگی یکی از شهدای مدافع حرم را از زبان مادر شهید به روایت می نشیند و در صفحات مختلف نکات تربیتی یک زندگی ساده را با روایتی داستانی و جذاب تقدیم خوانندگان می نماید.

کاش برگردی می تواند پاسخی هنرمندانه به بسیاری از سوالات در زمینه نحوه تربیت نسل غیور مدافعان حرم باشد.

این اثر به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و جشن فرخنده میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) چاپ و روانه بازار نشر می گردد.

همچنین پیش فروش این کتاب در قالب پویش مطالعاتی دلتکانی با جوایز میلیونی، از امروز شروع و علاقه مندان جهت ثبت نام این کتاب با امضا و دست خط نویسنده و مادر شهید به وسیله سایت رسمی انتشارات(nashreshahidkazemi.ir)، سایت پوسش مطالعاتی(deltekani.ir) و یا ارسال نام کتاب به سامانه 3000141441 می توانند کتاب را با تخفیف و شرایط ویژه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1171

به "مادرانه ترین کتاب مدافعان حرم منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادرانه ترین کتاب مدافعان حرم منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید