مجلس لایحه معاهده انتقال محکومان میان ایران و چین را تصویب کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، نمایندگان مجلس با لایحه معاهده انتقال محکومان به حبس میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین موافقت کردند.

مجلس لایحه معاهده انتقال محکومان میان ایران و چین را تصویب کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار مجلسی خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز مجلس و در جریان آنالیز لایحه معاهده انتقال محکومان به حبس میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین، کلیات و جزئیات این لایحه را تصویب کردند.

بهارستان نشینان کلیات این لایحه را با 129 رأی موافق، بدون رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 199 نماینده حاضر در صحن و اصل ماده واحده لایحه مذکور را با 132 رأی موافق، یک رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 198 نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند.

وکلای ملت در ماده واحده این لایحه مقرر کردند معاهده انتقال محکومان به حبس میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین مشتمل بر یک مقدمه و بیست ماده به توضیح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده گردد.

براساس تبصره این ماده نیز مصوب شد رعایت اصول یکصد و سی و نهم و هفتاد و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اجرای مواد 19 و 20 این معاهده الزامی باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 825

به "مجلس لایحه معاهده انتقال محکومان میان ایران و چین را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس لایحه معاهده انتقال محکومان میان ایران و چین را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید