ملی حفاری برای قهرمانی می جنگد ، سعی می کنیم بدون اشتباه باشیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کیاوش علاسوند در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم، اظهار کرد: در کوشش هستیم با انجام کمترین اشتباه، نخستین بازی خود را در لیگ برتر را با موفقیت را سپری کنیم.

ملی حفاری برای قهرمانی می جنگد ، سعی می کنیم بدون اشتباه باشیم

علاسوند با بیان اینکه همواره بازی های نخست سخت است، بیان نمود: بازی مقابل فرش آرا در مشهد کار آسانی نخواهد بود، تیمی که سابقه زیادی در لیگ برتر دارد و بازی نخست خود را پیروز شده است و با روحیه خوب مقابل ما به میدان می رود.

وی از غیبت فرید نمازی دربازی مقابل فرش آرای مشهد اطلاع داد و اضافه کرد: با توجه به بازیکنان جوان و باتجربه ای که اختیار کردیم سعی می کنیم عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشیم هر چند کار بسیار سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: تیم ما همچون دیگر تیم های لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی می جنگد و کوشش می کنیم صندلی از دست رفته خود را پس بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، بازی تیم های ملی حفاری اهواز و فرش آرای مشهد از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ساعت 15:30 فردا در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می گردد.

شاگردان کیاوش علاسوند در هفته نخست با قرعه استراحت روبرو شدند.

بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حضور 14 تیم در دو گروه برگزار می گردد که تیم ملی حفاری اهواز در گروه دوم به مصاف تیم های راگا تهران، هایپر شهر اصفهان، ارژن شیراز، سن ایچ ساوه، مس سونگون تبریز و فرش آرا مشهد می رود.

تیم ملی حفاری اهواز در انتها مرحله مقدماتی مسابقات فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با راهنمایی کیاوش علاسوند به مقام هشتم دست یافت و به مرحله پلی آف صعود کرد و با شکست مقابل تیم مس سونگون تبریز از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1589

به "ملی حفاری برای قهرمانی می جنگد ، سعی می کنیم بدون اشتباه باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی حفاری برای قهرمانی می جنگد ، سعی می کنیم بدون اشتباه باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید