مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اوضاع آشفته فیسبوک تا تشدید تنشهای روباتیک چین و ایالات متحده

به گزارش مجله سفرنامه دبی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اوضاع آشفته فیسبوک تا تشدید تنشهای روباتیک چین و ایالات متحده

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مارک زاکربرگ می گوید شریل سندبرگ از مدیران ارشد فیسبوک را برای ماجرای کمبریج آنالیتیکا سرزنش می نماید. بنابراین به نظر می رسد سندبرگ باید نگران شغل خود باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از کاربران وبسایت گروه خودروسازی تسلا، به نام دانیل الف گزارش نموده که بدون هیچ دلیل خاصی و بی واسطه به 1.5 میلیون حساب کاربری تسلا دسترسی پیدا نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چالش روباتیک بین چین وایالات متحده موضوعی عجیب و جدید نیست. اما به نظر می رسد فاز جدیدی از این چالش در راه است. درواقع ایالات متحده برنامه ای ویژه برای بخش صادرات دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک و اینستاگرام باز هم از دسترس خارج شدند. طی هفته های اخیر این نخستین بار نیست که اینستاگرام و فیسبوک با مشکلاتی روبرو می شوند و کاربران نمی توانند به حسابهای خود وارد شده یا به سهولت کار نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران سایبری معتقدند که گروهی از هکرهای روس تبار نوعی ابزار هک طراحی نموده اند که به طور اختصاصی کامپیوترهای آمریکایی و اروپایی را هدف می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم پخش موسیقی جدید و جذاب VT-E یکی از برترین سیستمهای پخش موسیقی است که برای علاقه مندان به سیستمهای قدیمی بسیار نوستالژیک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اسنپ چت از عینک جدید خود به زودی رونمایی خواهد نمود. بر اساس گزارشها این عینک 2 دوربینه 350 دلار قیمت خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با تور چین از سفر لذت ببرید

شارژری جدید و وایرلس ویژه آیفونی ها معرفی گردید. شارژرNative Union که به راحتی با تلفن همراه هوشمند کاربر همگام می گردد و به سرعت برترین کیفیت شارژ را در اختیارش می گذارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 159

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اوضاع آشفته فیسبوک تا تشدید تنشهای روباتیک چین و ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اوضاع آشفته فیسبوک تا تشدید تنشهای روباتیک چین و ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید