هدیه 250 هزار دلاری میلیاردر سرشناسسیلکون ولی به موسسه مالی ترامپ

به گزارش مجله سفرنامه دبی، یکی از چهره های میلیاردر و سرشناس سیلیکون ولی با اعطای 250 هزار دلار به موسسه مالی ترامپ خبر ساز شد. موسس پی پل و از سرمایه گذاران ارشد فیسبوک، با این یاری نشان داد در انتخابات بعدی نیز حامی دونالد ترامپ است.

هدیه 250 هزار دلاری میلیاردر سرشناسسیلکون ولی به موسسه مالی ترامپ

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اهدای یاری های مالی به کمیته های سیاسی یا نهادهای وابسته به برخی چهره ها موضوعی غیرعادی نیست. اما با توجه به نزدیک بودن انتخابات میان دوره ای ایالات متحده و برخی نقدها در خصوص عملکرد ماه های اخیر دونالد ترامپ، حمایت های گسترده از رئیس جمهور فعلی آمریکا، موضوعی مهم است.

بر اساس گزارش کمیسیون فدرال انتخابات ، چهره آلمانی تبار سیلیکون ولی یعنی پیتر تیل، مبلغ 250 هزار دلار را به کمیته جمع آوری یاری های رییس جمهور آمریکا تقدیم نموده است. جالب است بدانید تیل یکی از چهره های تاثیرگذار در پیروزی دونالد ترامپ در سال 2016 است که در همان زمان نیز مبالغی هنگفت را صرف یاری به سازمان انتخاباتی ترامپ نموده بود.

درواقع تیل سهم اصلی خود را در کمپ پیروزی ترامپ طی جولای 2016 ادا کرد، اما این نخستین بار پس از پیروزی ترامپ است که تیل مجددا روی موفقیت وی سرمایه گذاری می نماید.

بسیاری از متحدان ترامپ از این خبر به شدت خوشحالند. چرا که طی دو سال گذشته، از این نگران بودند که بنیانگذار پی پل و سرمایه گذار فیس بوک نسبت به سیاست های ترامپ دلسرد شده باشد و قصد حمایت از او را از سر بیرون نموده باشد. برخی منابع مطلع می گویند تیل در دوران انتخابات 2016 یک چک 6 رقمی به ترامپ اهدا نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 143

به "هدیه 250 هزار دلاری میلیاردر سرشناسسیلکون ولی به موسسه مالی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه 250 هزار دلاری میلیاردر سرشناسسیلکون ولی به موسسه مالی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید