هشت تصمیم کرونایی AFC برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مقررات کرونایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری لیگ قهرمانان در کشورهایی که قرار است به صورت متمرکز این مسابقات را برگزار نمایند، به باشگاه ها ابلاغ شد.

هشت تصمیم کرونایی AFC برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیرو برگزاری جلسه دوم هماهنگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 و همچنین دریافت بخشنامه AFC هشت تصمیم در خصوص برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در اختیار باشگاه های حاضر در این مسابقات قرارداد شده است که به توضیح زیر است:

1- کلیه بازیکنان و اعضای کادرفنی که تست کرونا آن ها در فاصله 48 لغایت 72 ساعت قبل از ورود به کشور میزبان منفی شده است می بایست مدرک منفی بودن تست PCR خود را به همراه داشته باشند.

2- نفراتی که سابقاً تست کرونا آن ها مثبت بوده است می بایست جواب آزمایش دال بر وجود آنتی بادی مثبت که تاریخ آن 5 روز پس از بین رفتن علائم بیماری (یا 7 روز پس از تست مثبت PCR) است را به همراه داشته باشند. این مدرک می بایست توسط آزمایشگاه معتبر دولتی یا مراکز درمانی ملی صادر گردد.

3- تمام نفرات در بدو ورود به فرودگاه بین المللی دوحه در مرکز HMC مورد تست مجدد قرار خواهند گرفت.

4- امتناع از انجام تست کرونا منجر به اخراج از تورنمنت می گردد.

5- نمونه گیری های مربوط هر 6 روز یکبار در طول مسابقات انجام خواهد شد.

6- دمای بدن کلیه نفرات در بدو ورود به هتل سنجیده می گردد و ممکن است پرسشنامه های مربوطه جهت تکمیل به نفرات تحویل گردد.

7- تیم ها فقط برای شرکت در تمرینات و مسابقات قادر به ترک هتل خواهند بود. درخواست ترک هتل در ساعت غیر از تمرین و مسابقه فقط با تأیید و هماهنگی افسر پزشکی ارشد مسابقات مقدور خواهد بود.

8- هر تیم می بایست الزاماً یک نفر را به عنوان افسر کنترل کووید-19 معرفی نماید. با توجه به نزدیک بودن سرانجام پنجره ثبت نام بازیکنان و کادرفنی، خواهشمند است لیست کلیه نفرات (شامل نفرات جدید و نفراتی که می بایست حذف شوند) به همراه کلیه مدارک مورد احتیاج حداکثر تا روز پنج شنبه مورخ 1399/6/6 به دپارتمان بین المللی فدراسیون تحویل گردد.

همچنین یادآور می گردد باشگاه هایی که طبق مکاتبات قبلی لیست اتاق ها (Rooming List) را در موعد مقرر تحویل نداده باشند، ممکن است برای رزرو تعداد اتاق های مورد نظر در دوحه با مشکل روبرو شوند. در ضمنً خواهشمند است لیست پرواز تیم شامل تاریخ و ساعت ورود به دوحه در فرم پیوست تکمیل و حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 1399/6/10 به این فدراسیون عودت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1373

به "هشت تصمیم کرونایی AFC برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت تصمیم کرونایی AFC برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید