وزیر بهداشت: نمکی، شهید زنده است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، وزیر نو بهداشت در توصیف نمکی، وزیر سابق، او را شهید زنده خواند.

وزیر بهداشت: نمکی، شهید زنده است

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در تقدیر از نمکی گفت: بحران کرونا، چهره واقعی و خدمتگزار جامعه پزشکی و سلامت کشور را نشان داد و امروز بیش از 200 شهید مدافع سلامت تقدیم کشور نموده ایم.

وی اضافه نمود: جایگزین نمکی شدم که به نوعی شهید زنده است و راه شهدا را ادامه می دهد و این پرچم، هیچ وقت بر زمین نخواهد ماند و اگر دلاوری برود، فرد دیگری پرچم نظام سلامت را نگه می دارد.

او در ادامه گفت: کوشش شبانه روزی نمکی بسیار ارزشمند بود که در راه نظام همه چیز خودش را فدا کرد. مهمترین چیزی که هر فردی دارد، آبرو است و دکتر نمکی، آبروی خودش را در راه نظام و خدمت به مردم در حوزه سلامت گذاشت و این نشان از مردانگی ایشان است.

عین اللهی گفت: ما فرزندان صادق رهبریم و پاسدار خون شهدا هستیم و نگاه ما همیشه به جلو است و در این راه احتیاج به زنان و مردان بزرگی داریم که این حرکت را به پیش ببرند.

وزیر بهداشت اضافه نمود: میدان مقابله با کرونا امروز میدان امتحان ما است. امروز شاهد گریه های خانواده هایی هستیم که هر روز تعدادی از آن ها عزادار می شوند و امروز در کل وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، مردان و زنان عملگرا و داخل میدان لازم داریم. امروز وزارت بهداشت عرصه جهاد فی سبیل الله است. اگر قرار بود همه چیز آرام باشد، نمکی همچون یک الماس در این عرصه کرونا، نمی درخشید.

منبع: فرارو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1962

به "وزیر بهداشت: نمکی، شهید زنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: نمکی، شهید زنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید