پرسپولیسی ها در انتظار تأییدیه کالدرون و خواکین برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، باشگاه پرسپولیس مراحل انتقال مطالبات کالدرون و خواکین به حساب آنها را انجام داده و در انتظار دریافت تأییدیه برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است.

پرسپولیسی ها در انتظار تأییدیه کالدرون و خواکین برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان در نهایت با تأمین منابع مالی مطالبات گابریل کالدرون و خواکین و تبدیل آن به دلار، روز گذشته (دوشنبه) مراحل انتقال پول به حساب این مربیان در کشور سوئیس را آغاز کرده است.

پرسپولیسی ها که از هفته پیش پیگیر پرداخت مطالبات کالدرون و دستیارش بودند، امیدوارند به زودی تمام مبلغ مطالبات کالدرون و خواکین به حساب سرمربی سابق سرخپوشان بنشیند و به این ترتیب پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز شود.

طبق توافق اجرا شده بین باشگاه پرسپولیس و مربیان سابق این تیم، قرار است تمام مطالبات 580 هزار دلاری کالدرون و 95 هزار دلاری خواکین (به علاوه پنج درصد سود سالیانه) به حساب گابریل کالدرون در کشور سوئیس واریز و سپس تأییدیه دریافت پول از سوی وکیل این دو مربی به فیفا ارسال شود.

سرخپوشان امیدوارند به زودی با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شان بتوانند با دو بازیکن تاجیکستانی که اکنون در تهران حضور دارند قرارداد امضا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2067

به "پرسپولیسی ها در انتظار تأییدیه کالدرون و خواکین برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها در انتظار تأییدیه کالدرون و خواکین برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید