کارکنان چینی شاغل در معادن سنگ آهن خواف، از قرنظینه بهداشتی خارج می شوند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: کارکنان چینی شاغل در معادن سنگ آهن سنگان خواف، 25 بهمن ماه از قرنطینه بهداشت و درمان خارج می شوند.

کارکنان چینی شاغل در معادن سنگ آهن خواف، از قرنظینه بهداشتی خارج می شوند

با تورهای ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

علی افکار در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و حساسیت پیشگیری و مقابله با آن، دو نفر از کارکنان چینی از شرکت های صنعتی و معدنی معادن سنگ آهن سنگان که از چین وارد خواف شدند از 14 روز پیش در قرنطینه بهداشتی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: همه روزه تیم پزشکی با پالایش های بهداشتی، شرایط سلامت چینی ها را رصد می کردند و خودم نیز بر کار قرنطینه نظارت داشتم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خواف بیان کرد: دمای بدن این افراد مرتب کنترل می شد و هم اینک با سپری شدن دوره کمون و قرنطینه، آن ها می توانند بدون هیچ محدودیتی به محل کارشان بروند و همچون افراد سالم، ارتباط روزمره خود با دیگران را از سر بگیرند.

افکار یادآور شد: این افراد در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران نیز پایش شده بودند اما ما برای تسلط و اطمینان بیشتر، اقدام به انجام این مراقبت های ویژه کردیم.

به گفته وی برپایه اطلاعات دریافتی، 6 تبعه چینی در معادن سنگ آهن سنگان خواف شاغل هستند که فقط همین دو نفر اخیرا از کشورشان به خواف بازگشتند؛ گرچه گفته می گردد شهر محل زندگی این افراد در 1100 کیلومتری شهر ووهان مرکز شیوع بیماری کرونا واقع شده است.

افکار با بیان اینکه 30 درصد از معادن سنگ آهن کشور به منطقه سنگان خواف اختصاص دارد، گفت: ذخیره معادن سنگ آهن خواف بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تن است که با توجه به روباز بودن معدن و داشتن عیار خوب به عنوان یک قطب معدنی مهم در شرق کشور محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 832

به "کارکنان چینی شاغل در معادن سنگ آهن خواف، از قرنظینه بهداشتی خارج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکنان چینی شاغل در معادن سنگ آهن خواف، از قرنظینه بهداشتی خارج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید