کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران:کانادا بیان کرد تحریم های جدید علیه روسیه، 20 سیاستمدار روس و رهبران جدایی طلبان اوکراین و همچنین بخش نفت و گاز روسیه را هدف قرار می دهد.

کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، کانادا روز آدینه اعلام نمود تحریم های جدید علیه روسیه به علت حمایت این کشور از شورشیان در اوکراین، 20 سیاستمدار روس و رهبران جدایی طلبان اوکراین و همچنین بخش نفت و گاز روسیه را هدف قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از اتاوا، کانادا اعلام نمود ممنوعیت های جدید در زمینه سفر عمدتا اعضای دومای روسیه و وزیران جمهوری خودخوانده خلق دونتسک در شرق اوکراین را هدف قرار می دهد.

فرانک والتر اشتاین مایر وزیر امور خارجه آلمان تحریم ها علیه روسیه در جریان بحران اوکراین را زیر سوال برد.

وی در مصاحبه با هفته نامه اشپیگل درباره عواقب اقدامات تنبیهی علیه مسکو هشدار داده و در پاسخ به این پرسش که آیا وی نگران این مسئله است که روسیه در صورتی که اروپا تحریم های خود را لغو نکند متزلزل گردد گفت: من نگران این مسئله هستم. کسی که می خواهد روسیه را از نظر اقتصادی به زانو درآورد به این ترتیب دیگر امنیت بیشتری را در اروپا خلق نخواهد کرد. من می توانم تنها در این باره هشدار بدهم.

وی با اشاره به کاهش شدید قیمت نفت و ارزش ارز روسی که به شدت اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده است شدیدا با تشدید تحریم ها علیه روسیه مخالفت کرد.

اشتاین مایر در بخش دیگری از مصاحبه با این هفته نامه آلمانی گفت که روسیه هزینه بی اعتمادی به غرب در جریان بحران اوکراین را پرداخت می نماید. بحران اقتصادی و اقتصادی ملموس مطمئنا همچنین تاثیراتی در سیاست داخلی این کشور خواهد داشت. اما این در علاقه ما نیست که روسیه کاملا از کنترل خارج گردد. ما باید در سیاست تحریم های خود این مسئله را مد نظر قرار دهیم.

در نشست اتحادیه اروپا در بروکسل هم صدر اعظم آلمان و هم رئیس جمهوری فرانسه تغییرات ملموس و تعیین در شرق اوکراین را پیش شرطی برای لغو تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو عنوان کردند.

اشتاین مایر همچنین در سفر امروز خود به کی یف گفت که اگر پوتین می خواهد حسن نیت خود را به غرب نشان دهد می تواند در دیدار بعدی گروه تماس که برای حل این بحران کوشش می نماید این کار را انجام دهد.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 385

به "کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید