کرونای انگلیسی به ویتنام هم رسید به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شناسایی اولین مورد از گونه جدید ویروس کرونای انگلیسی خبر دادند.

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مقام های محلی در ویتنام امروز اعلام کردند که کرونای انگلیسی به این کشور نیز رسیده است.

کرونای انگلیسی به ویتنام هم رسید به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شناسایی اولین مورد از گونه جدید ویروس کرونای انگلیسی خبر دادند.

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شناسایی اولین مورد از گونه جدید ویروس کرونای انگلیسی خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، کمیته هماهنگی ملی ویتنام برای پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا در این خصوص اظهار داشت که گونه جدید ویروس کرونای انگلیسی در یک زن 45 ساله ویتنامی شناسایی شده است.

بر این اساس، این زن در تاریخ 22 دسامبر سال 2020 از انگلستان به کشور بازگشته بود.

شناسایی گونه جدید و جهش یافته ویروس کرونای انگلیسی که 70 درصد مُسری تر از گونه اصلی آن است، 14 دسامبر امسال میلادی در این کشور برای اولین بار مشاهده شد.

این ویروس که می تواند بچه ها را به همان اندازه بزرگسالان آلوده و بیمار کند، اولین بار در منطقه کنت انگلیس مشاهده شد؛ اما 3 ماه بعد مت هنکاک وزیر بهداشت انگلیس این موضوع را با مجلس در میان گذاشت و 19 دسامبر نیز بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس آن را به طور علنی اظهار داشت.

این در حالی است که ویروس کووید -19 از شروع شیوع خود در دسامبر 2019 تا به امروز، جان بیش از 1.82 میلیون نفر را در 191 کشور دنیا گرفته است. شمار کل مبتلایان در دنیا نیز از رقم 83.68 میلیون نفر فراتر رفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1547

به "کرونای انگلیسی به ویتنام هم رسید به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شناسایی اولین مورد از گونه جدید ویروس کرونای انگلیسی خبر دادند." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای انگلیسی به ویتنام هم رسید به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شناسایی اولین مورد از گونه جدید ویروس کرونای انگلیسی خبر دادند."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید