کشف 30 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از کشف30 میلیارد ریال ظروف آشپرخانه قاچاق در جنوب این شهر اطلاع داد.

کشف 30 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اضافه نمود: روز گذشته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی تهران از تخلیه مقدار فراوانی کالای قاچاق توسط تعدادی خودروهای شوتی در بنگاهی در محدوده خیابان شهید رجایی آگاه و برای آنالیز موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در محل حاضر و مشاهده کردند که رانندگان یک دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه تریلر در حال تخلیه کالا به داخل انبار بنگاه هستند، اظهارکرد: هویت مالک کالا که در داخل انبار حضور داشت و کالای قاچاق را تحویل می گرفت، شناسایی شد و در تحقیقات پلیسی به قاچاق بودن کالاها اعتراف کرد.

رئیس پلیس امنیت مالی اضافه نمود: در بازرسی از این مکان 41 هزار و 755 عدد ظروف آرکوپال قاچاق فاقد بارنامه و مجوز های قانونی کشف شد و مالک کالاها و هر دو راننده با دستور قضایی بازداشت شدند.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، اظهارکرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد نموده ­اند.

وی در انتها اظهار داشت: هر سه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1647

به "کشف 30 میلیاردی کالای قاچاق در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 30 میلیاردی کالای قاچاق در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید