کفاشیان: مسائل اقتصادی راحت رفع می گردد، دیدار محبت آمیز تیم ملی قبل از بازی با تایلند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: رئیس فدراسیون فوتبال گفت که با حمایت سرپرست وزارت ورزش و جوانان و تفاهم با باشگاه ها مسائل تیم ملی رفع خواهد شد.

کفاشیان: مسائل اقتصادی راحت رفع می گردد، دیدار محبت آمیز تیم ملی قبل از بازی با تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی کفاشیان پس از جلسه ای که امروز (پنج شنبه) با سرپرست وزارت ورزش و جوانان و کارلوس کی روش در خصوص مسائل پیش روی تیم ملی داشت، گفت: یکی از بحث هایی که در این نشست مطرح شد مسائل اقتصادی بود که الحمدالله بسیار راحت حل می گردد و قول رفع کردن آن به ما داده شد.

وی اضافه کرد: مسئله مهم تر که مدنظر کی روش هم بود بحث حمایت از تیم ملی بود تا در جام جهانی زنگ تفریح نباشد. این حمایت ویژه باید از سوی فدراسیون، باشگاه ها و سازمان لیگ انجام گردد و از همین جهت وزیر ورزش قول حمایت ازتیم ملی را داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به تعامل با باشگاه ها گفت: موفقیت تیم ملی خواسته 70 میلیون ایرانی است و قرار است با باشگاه ها و سازمان لیگ صحبت کنیم تا مسائل به حداقل برسد. به هر حال باشگاه ها هم حق دارند مخصوصاً آنهایی که در آسیا حضور پیدا خواهند کرد ولی باید به تفاهم برسیم و اولویت را به تیم ملی بدهیم.

کفاشیان با بیان اینکه جنگ اول بهتر از صلح آخر است به تفاهم با باشگاه ها تاکید نمود و گفت: باید با باشگاه ها جلسه بگذاریم و هفته آینده این کار را خواهیم کرد. فکر می کنم بتوانیم این اختلاف ها را به حداقل برسانیم و کی روش را هم راضی کنیم.

وی اضافه کرد: شاید با چند باشگاه مشکل پیدا کنیم و سعی می کنیم که آنها را هم راضی کنیم. ما باید برای درست شدن برنامه ها تقویم AFC را تغییر دهیم اما اعتقادم این است که در داخل می توانیم بخشی از مسائل را با تعامل رفع کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص اولین اردوی تیم ملی گفت: اولین اردوی تیم ملی پیش از بازی با تایلند برگزار می گردد و این اردو 10 روز قبل از بازی خواهد بود. در تلاشیم یک بازی خوب قبل از رویارویی با تایلند تدارک ببینیم. با چند کشور هم صحبت نموده ایم و اگر آنها به ایران نیایند تیم ملی برای یک بازی محبت آمیز به خارج از کشور می رود و پس از آن برای رویارویی با تایلند آماده خواهد شد.

او همچنین گفت که مهم ترین مسائل اقتصادی فدراسیون در زمینه کارهای تیم ملی بزرگسالان است و حمایت و نگاه ویژه فعلی وزارت ورزش و جوانان کار فدراسیون را راحت تر می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 444

به "کفاشیان: مسائل اقتصادی راحت رفع می گردد، دیدار محبت آمیز تیم ملی قبل از بازی با تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان: مسائل اقتصادی راحت رفع می گردد، دیدار محبت آمیز تیم ملی قبل از بازی با تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید