کنایه ازار به تاکتیک های مورینیو و کونته در چلسی: پا به توپ بودن را دوست دارم اما نه در زمین خودمان!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هافبک بلژیکی آبی پوشان لندن به دو سرمربی سابقش در این تیم به خاطر فلسفه تاکتیکی شان طعنه زد.

کنایه ازار به تاکتیک های مورینیو و کونته در چلسی: پا به توپ بودن را دوست دارم اما نه در زمین خودمان!

به گزارش خبرنگاران، ادن ازار از هجومی تر شدن بازی چلسی بعد از ورود مائوریتزو ساری خوشحال است و از این موضوع به عنوان بهانه ای برای کنایه زدن به سبک بازی تدافعی تیمش در زمان مربیگری آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو استفاده کرد.

ازار که شب گذشته (شنبه) در پیروزی 2 بر صفر چلسی مقابل بورنموث دو گل زد، به شبکه تلویزیونی چلسی گفت: من دوست دارم پا به توپ باشم، اما نه در نیمه زمین خودمان، بلکه در یک سوم دفاعی حریف. من چنین سبک بازی را دوست دارم، سبکی که با شیوه بازی ما با آنتونیو کونته یا ژوزه مورینیو متفاوت است. همان طور که گفتم ما الان بیشتر صاحب توپ هستیم، پس این وضعیت برای من بد نیست.

ازار با اشاره به فعالیت چلسی در حوزه نقل وانتقالات در تابستان امسال و اضافه شدن بازیکنانی مانند جورجینیو و متئو کواچیچ به جمع هم تیمی هایش تأکید کرد: من فکر می کنم دو بازیکنی که ما آورده ایم، جورجینیو و کواچیچ وضعیت تیم را کاملاً متفاوت نموده اند. مسلماً آنها هم دو بازیکن علاقه مند به حفظ توپ هستند و الان ما بیشتر از قبل تملک توپ داریم و وقتی که صاحب توپ باشیم، خطرناک تر می شویم.

هافبک بلژیکی چلسی گفت: در حال حاضر وضعیت روبه راه است و ما داریم بازی های مان را می بریم. به نظرم چلسی دارد زیبا فوتبال بازی می نماید و من از بازی های مان لذت می برم. دوست دارم این وضعیت ادامه پیدا کند. تنها چیز بد این است که حالا باید به تیم ملی برویم و در بازی های مان وقفه می افتد. من می خواهم که وقتی برگشتیم هم پیروزی های مان ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 99

به "کنایه ازار به تاکتیک های مورینیو و کونته در چلسی: پا به توپ بودن را دوست دارم اما نه در زمین خودمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه ازار به تاکتیک های مورینیو و کونته در چلسی: پا به توپ بودن را دوست دارم اما نه در زمین خودمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید