گتوزو: از سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا خسته شده ام

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هافبک پیشین میلان می گوید تک قطبی شدن کالچو و قهرمانی های متوالی بانوی پیر در سری A او را خسته نموده است.

گتوزو: از سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا خسته شده ام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس در چند فصل اخیر قدرت بلامنازع فوتبال ایتالیا بوده و فصل گذشته پنجمین قهرمانی متوالی اش در سری A و دومین دوگانه قهرمانی متوالی اش را کسب کرد.

بانوی پیر با خرید بازیکنان با قیمت های نجومی از جمله میرالم پیانیچ 35 میلیون یورویی از رم و گونسالو ایگواین 90 میلیون یورویی از ناپولی، در تابستان سال جاری نه تنها توان اقتصادی اش را به رخ رقبایش در فوتبال ایتالیا کشید بلکه خود را برای مسب ششمین قهرمانی متوالی اش در سری A مجهزتر از قبل کرد. این شرایط اما به مذاق جنارو گتوزو که حال روز تیمش در چند فصل اخیر تعریفی نداشته، خوش نمی آید.

هافبک پیشین میلان که سرمربی دسته سومی پیسای ایتالیا است، گفت: من از سلطه طولانی یوونتوس بر فوتبال ایتالیا خسته شده ام. امیدوارم که فصل جدید سری A لذت بخش تر گردد. نه تنها من بلکه طرفداران سایر تیم ها هم از تماشای قهرمانی های متوالی یوونتوس خسته شده اند.

گتوزو سپس به سایر تیم های ایتالیایی توصیه کرد برای سرانجام دادن به سلطه بانوی پیر همان راهی را در پیش بگیرند که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس رفت.

وی اضافه نمود: به معجزه ای که لسترسیتی فصل گذشته انجام داد، نگاه کنید. البته من می دانم که بالا بودن کیفیت تیم ها در طولانی مدت نتیجه اش را نشان می دهد. به نظر من فصل آینده به ترتیب یوونتوس، ناپولی و رم بهترین تیم ها خواهند بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 733

به "گتوزو: از سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا خسته شده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوزو: از سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا خسته شده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید