گزارشگری خیابانی دلیل خرید ماهواره؟!!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شنیده می گردد پس از گزارش بازی ایران-بحرین بسیاری از بینندگان دچار سردرد شدند. این افراد پس از مراجعه به دکتر دریافتند دلیل سردردشان این بوده است که در هنگام بازی و از دست گزارشگری خیابانی چندین باری سرشان را دیوار کوفته اند!

گزارشگری خیابانی دلیل خرید ماهواره؟!!

در نتیجه بعضی از بینندگان این بازی بدین نتیجه رسیدند که از این پس در صورت گزارش خیابانی، یکی از 3 کار زیر را انجام دهند!

1- روی سرشان بالشت بگذارند که اگر یک وقت سرشان را به دیوار زدند سرشان آسیبی نبیند!

2- هنگامی که بازی به وسیله خیابانی گزارش می گردد صدای تلویزیون را تا ته ببندند!

3- بروند ماهواره بخرند و کل شبکه ها غیر از جام جم یک و دو را قفل نمایند؛ زیرا آنطور که پسرهمسایه یمان می گفت بازی ایران بحرین از ماهوراه با گزارش مزدک پخش می شد!

اما واقعاً تقصیر جواد خیابانی چیست که معلم جغرافیای دوران راهنمای اش زیاد قوی نبوده و در نتیجه خیابانی در حین گزارش شیخ نشین بحرین را جزیره می نامد؟! یا مثلاً تقصیر او چیست که در دقیقه 75 گفته است: بازی در دوحه برگزار می گردد!

در دقیقه 2+45 در حالی که توپ بحرین به بیرون رفته بود، خیابانی گفت: توپ به بیرون خواهد رفت!؛ چرا به جای دلیل ها به سراغ معلول ها می روید؟! مطمئناً این مورد تقصیر معلم فارسی خیابانی بوده است که تفاوت زمان گذشته و آینده را در افعال برایش خوب توضیح نداده است!

یا مثلاً بعضی گیر می دهند که چرا خیابانی توضیحات تکراری درباره کارنامه کاری کارلوس کرش در منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال می داد، در حالیکه همگان این موضوع را می دانند!

خب عزیزان من! وقتی تیممان یک صفر از بحرین عقب بود خیابانی توانمندی ها و سوابق کرش را تکرار می کرد تا مسئولین فدراسیون دچار افسردگی نشوند و خیال ننمایند که ای وای! سرمان کلاه رفت! این چه خریدی بود کردیم!

ای بابا! آخه اینم شد انتقاد! بعضی می گویند خیابانی در میان اسامی بازیکنان بحرینی فقط عبدالطیف را شناخته بود و همه یازده قرمزپوش بحرینی را با این نام معرفی می کرد. خب! این بحرینی ها همه شبیه هم هستند؛ بنده خدا می خواسته از کجا تشخیصشان بدهد؟! اصلاً این به کنار، خیابانی با هوشمندی خود توانست نام یک بازیکن بحرینی را به شما یاد بدهد در صورتیکه اگر نام هر 11بازیکن را می آورد نام همین یکی را هم نمی آموختید!

یا اگر در دقیقه 70 خیابانی گفت: در بیرون از خانه یک مساوی دادیم و تا الآن هم یک باخت به قطر دادیم. بدین معنا نیست که ایشان یادش رفته که داریم با بحرین بازی می کنیم؛ بلکه هدفشان این است که به این بحرینی ها ثابت نمایند که ریز هستند و نمی بینیمشان! و در نتیجه خیال می کنیم الآن در حال اجرا بازی بعدی تیم ملی هستیم! (از این بهتر دیگه نمی تونستم ماستمالش کنم!)

و در خاتمه اینکه؛ اصولاً یک مدیر خوب بایستی این توانایی را داشته باشد که هر تهدیدی را به فرصتی تبدیل کند! به همین دلیل پیشنهاد می گردد هنگامی که خیابانی گزارشگر بازی است مسابقه ای پیامکی ترتیب داده گردد و هر کس که توانست گاف های بیشتر از این گزارشگر بگیرد برنده باشد! مطمئناً یکی از مرفه ترین برنامه های تلویزیون خواهد شد!

منبع: عصر ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1920

به "گزارشگری خیابانی دلیل خرید ماهواره؟!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشگری خیابانی دلیل خرید ماهواره؟!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید