گواردیولا: فرزندانم می گویند لیورپول خوش شانس است!، امیدوارم هر چه زودتر صعودمان را قطعی کنیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، پپ گواردیولا از خوش شانسی لیورپول و امیدواری به صعود زودهنگام از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

گواردیولا: فرزندانم می گویند لیورپول خوش شانس است!، امیدوارم هر چه زودتر صعودمان را قطعی کنیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آتالانتا در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ابراز امیدواری کرد آبی ها هر چه سریع تر صعودشان به مرحله حذفی را قطعی نمایند.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: امیدوارم هر چه سریع تر صعودمان را قطعی کنیم. به فکر استفاده از روش چرخشی نیستم و بازی به بازی پیش می رویم. پیروزی مقابل آتالانتا به این معناست که ما یک سال دیگر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه می یابیم و این فوق العاده است، اما اگر پیروز نشویم هم دیدار با شاختار و دینامو زاگرب باقی مانده. قبل از مسابقه خطراتی وجود داشت، اما حالا بازیکنانم دقیقاً می دانند چه چیزی در انتظار آنها خواهد بود.

در نیمه اول بازی رفت شرایط مسابقه کاملاً مساوی بود.، وی با بیان این جمله توضیح داد: ما به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم و می دانیم بازی های خارج از خانه در اروپا همواره سخت است.

گواردیولا در پایان گفت: پسر و دخترم همواره وقتی لیورپول در دقایق آخر پیروز می گردد، می گویند آنها خوش شانس هستند، اما من چنین حسی ندارم. کاری که لیورپول در این فصل و فصل گذشته بارها انجام داده به خاطر کیفیتی باورنکردنی اش است. آنها تا لحظه آخر مبارزه می نمایند. به همین دلیل به بازیکنانم گفتم لیورپول خوش شانس نیست. من هرگز معتقد نیستم سادیو مانه شبیه سازی می نماید، اما از گل دقیقه پایانی آنها برابر لستر تعجب کردم. حتی با این وجود، داور و VAR اعلام پنالتی کردند. شاید من اشتباه کنم، اما معتقدم پنالتی نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 609

به "گواردیولا: فرزندانم می گویند لیورپول خوش شانس است!، امیدوارم هر چه زودتر صعودمان را قطعی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: فرزندانم می گویند لیورپول خوش شانس است!، امیدوارم هر چه زودتر صعودمان را قطعی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید