1000 واحد مسکونی تا به امروز به مددجویان امداد تحویل شده است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: 160 هزار واحد مسکونی از سال 85 تا به امروز در اختیار مددجویان زیر پوشش این نهاد قرار گرفته است.

1000 واحد مسکونی تا به امروز به مددجویان امداد تحویل شده است

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

قادر صمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در نیشابور، در مراسم افتتاح مسکن حمایتی کمیته امداد خراسان رضوی در روستای رنگان نیشابور، اظهار کرد: منابع مالی این واحدهای مسکونی، مشارکت مددجویان، خیران و امکانات داخلی کمیته امداد بوده است.

وی با بیان اینکه اگر منازل مورد استفاده در بافت فرسوده شهری و روستایی مقاوم سازی گردد، آسیب ها به حداقل می رسد، اظهار داشت: کمیته امداد با توجه به امکانات و بضاعت خود با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن، طرح بهسازی و مقاوم سازی را از سال 85 شروع نموده است.

مشاور سرپرست کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) کشور اضافه کرد: حرکت مقاوم سازی منازل روستایی و حمایتی در دولت دهم شروع شد و امیدواریم دولت جدید نیز این برنامه خوب را ادامه دهد.

صمدی با اشاره به اینکه امروز خدمات این نهاد در سراسر کشور جاری است، گفت: رویکرد سال آینده کمیته امداد، اشتغالزایی با هدف توانمندسازی خانواده های زیر پوشش است تا روی پای خود بایستد.

وی اضافه کرد: در مصوبات بودجه کشور در سال 92 تسهیلات زیادی برای اشتغالزایی روستائیان زیر پوشش کمیته امداد پیش بینی شده است.

صمدی تاکید نمود: کار و کوشش سیره اهل بیت(ع) است و خانواده های زیر پوشش باید به سمت استقلال مالی بروند.

وی اظهار امیدواری کرد منازل مقاوم سازی شده کمیته امداد مسکن افرادی گردد که بتوانند در سنین نوجوانی وجدانی برای جامعه، هنر و برکت داشته باشند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1052

به "1000 واحد مسکونی تا به امروز به مددجویان امداد تحویل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1000 واحد مسکونی تا به امروز به مددجویان امداد تحویل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید