برنامه های یک نشر برای بچه ها در هفته کتاب

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به مناسبت هفته کتاب که سال جاری از تاریخ 24 آبان تا اول آذرماه ادامه دارد، انتشارات پیدایش برنامه های ویژه ای در خانه کتاب پیدایش برگزار می نماید. این برنامه ها که همگی به گروه سنی کودک و نوجوان اختصاص دارد، از شروع هفته کتاب، پنجشنبه 24 آبان، به مدت یک هفته ادامه دارد.

برنامه های یک نشر برای بچه ها در هفته کتاب

به گزارش خبرنگاران بر اساس خبر رسیده، دو روز اول هفته کتاب در خانه کتاب پیدایش به کارگاه هایی برای ساخت کتاب تصویری اختصاص دارد و با حضور تصویرسازانی چون آرین خانی و عاطفه ملکی جو برگزار می گردد. پس از آن نیز، از روز یکشنبه تا چهارشنبه، کارگاه های داستان نویسی با حضور نویسندگان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد؛ نویسندگانی چون مهدی رجبی، خالق کتاب های قصه های عجیب برای بچه های عجیب غریب و کنسرو غول، محمدرضا شمس، خالق داستان هایی چون فاصله ای که پیر شد و سبیل عمو، مژگان کلهر، نویسنده و مترجم کتاب هایی چون آقای هنشاو عزیز و موشی به نام وولف، جمال الدین اکرمی، خالق مجموعه قصه های قانون جنگل و محمدرضا ایدرم، نویسنده کتاب هایی چون رزونانس و ماورا و سردبیر مجله سفید.

از آنجا که کارگاه های ساخت کتاب تصویری، برای گروه سنی کودک، و کارگاه های خلق داستان، برای گروه سنی نوجوان برگزار می گردد، ثبت نام در این کارگاه ها منوط به داشتن شرایط سنی مناسب است.

تاریخ و روز

ساعت برگزاری

نام کارگاه

مدرس

پنجشنبه 24 آبان

17 الی 19

ساخت کتاب تصویری

آرین خانی

جمعه 25 آبان

17 الی 19

ساخت کتاب تصویری

عاطفه ملکی جو

شنبه 26 آبان

11 الی 13

خلق داستان عجیب و غریب

جمال الدین اکرمی

یکشنبه 27 آبان

10 الی 12

خلق داستان ترسناک

مهدی رجبی

دوشنبه 28 آبان

11 الی 13

خلق داستان فانتزی

محمدرضا شمس

سه شنبه 29 آبان

11 الی 13

خلق داستان واقعی

مژگان کلهر

چهارشنبه 30 آبان

11 الی 13

خلق داستان علمی-تخیلی

محمدرضا ایدرم

پنجشنبه 1 آذر

9 الی 22

برنامه های ویژه روز کتابگردی

_

همگی این کارگاه ها در فروشگاه خانه کتاب پیدایش، به آدرس خیابان پاسداران، خیابان شهید پایدار فرد، خیابان شهید فلاح زاده (گلستان دوم)، پلاک 109، برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای اطلاعات کسب بیشتر و ثبت نام در این کارگاه ها می توانند از ساعت 9 صبح تا 9 شب با شماره 22554593 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 171

به "برنامه های یک نشر برای بچه ها در هفته کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های یک نشر برای بچه ها در هفته کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید