دستور الخلیفی به وکلای پاری سن ژرمن برای شکایت از بارسلونا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رئیس قطری قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه قصد دارد از آبی و اناری های کاتالونیا به خاطر مذاکره با هافبک این تیم شکایت کند.

دستور الخلیفی به وکلای پاری سن ژرمن برای شکایت از بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپورت اسپانیا نوشت که باشگاه پاری سن ژرمن از اقدام بارسلونا برای مذاکره مستقیم با آدرین رابیوت ناراضی است و قصد دارد از قهرمان فصل گذشته لالیگا به فیفا شکایت کند.

مدتی است که شایعاتی درباره کوشش بارسا برای خرید هافبک فرانسوی PSG شنیده می گردد، بازیکنی که فصل آخر قراردادش با قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه را سپری می نماید و فعلاً تمایلی به تمدید آن نشان نداده است.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن مدعی است که بارسلونا با رابیوت بدون اطلاع باشگاه فرانسوی مذاکره نموده و به همین دلیل به وکلای باشگاه دستور داده که شکایت نامه ای علیه این باشگاه به فیفا ارسال و علاوه بر آن باشگاه اسپانیایی را هم در خصوص تکرار چنین اقدامی تهدید نمایند.

اسپورت اما در همین حال نوشته که باشگاه بارسلونا به ادعای الخلیفی واکنش تندی نشان داده و تأکید نموده که ادعای طرف فرانسوی بی اساس است چون تیم کاتالان پاری سن ژرمن را آگاه نموده و بدون آگاهی آن هیچ مذاکره ای با رابیوت نداشته است.

بازار نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا و فرانسه 4 روز دیگر به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 92

به "دستور الخلیفی به وکلای پاری سن ژرمن برای شکایت از بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور الخلیفی به وکلای پاری سن ژرمن برای شکایت از بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید