رضا میرزایی: قطبی ریزبین است و حق هیچ بازیکنی را ضایع نمی کند، خودمان را به بالای جدول می رسانیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رضا میرزایی، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که سرمربی جدید این تیم حق هیچ بازیکنی را ضایع نمی کند.

رضا میرزایی: قطبی ریزبین است و حق هیچ بازیکنی را ضایع نمی کند، خودمان را به بالای جدول می رسانیم

رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره نتایج خوب فولاد در هفته های پایانی نیم فصل اول گفت: خدا را شکر که در سه بازی آخر هفت امتیاز گرفتیم و موقعیت مان را در جدول بهتر کردیم. اگر کمی خوش شانس بودیم حداقل دو بازی دیگر را هم باید می بردیم که اگر این اتفاق رخ می داد قطعاً الان صندلی بهتری داشتیم. در آخرین بازی هم با راهنمایی افشین قطبی تیم پرقدرت تراکتورسازی را شکست دادیم. خوشحالم که در اولین تجربه مربیگری قطبی سه امتیاز مهم گرفتیم.

وی درباره آینده فولاد در نیم فصل دوم تأکید کرد: تیم ما قطعاً شرایط بهتری پیدا خواهد نمود و حتی در نیم فصل دوم به این فکر می کنیم که خودمان را به بالای جدول برسانیم و در بین مدعیان کسب سهمیه باشیم. من معتقدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست.

میرزایی با تمجید از سرمربی جدید فولاد گفت: قطبی مربی باتجربه ای است که احتیاجی به تعریف من ندارد. برای او کوشش بازیکنان در تمرین بسیار مهم است و قطبی حق هیچ بازیکنی را ضایع نمی کند. برای این مربی مهم نیست که بازیکن چه اسم و رسمی دارد و قبلاً کجا بازی نموده است.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با عملکرد خودش در این فصل اظهار داشت: من سال جاری بیشتر به عنوان دفاع راست بازی کردم و این به خاطر احتیاج تیم بود. فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم، ولی کوشش می کنم تا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 200

به "رضا میرزایی: قطبی ریزبین است و حق هیچ بازیکنی را ضایع نمی کند، خودمان را به بالای جدول می رسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا میرزایی: قطبی ریزبین است و حق هیچ بازیکنی را ضایع نمی کند، خودمان را به بالای جدول می رسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید