نسخه بتای پوسته Samsung Experience 10 پیش از انتشار اندروید 9 فاش شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کارکنان XDA Developers در حال به روز رسانی دوباره نسخه Android 9 Pie پیش از انتشار آن هستند.

نسخه بتای پوسته Samsung Experience 10 پیش از انتشار اندروید 9 فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ بنابر ترجمه واژه نامه کمبریج، اندروید این گونه تعریف شده است: یک ربات (ماشینی که از طریق کامپیوتر کنترل می گردد) که به گونه ای ساخته شده تا شکل ظاهری شبیه به انسان داشته باشد. بنا بر این تعریف شاید بتوان کلمه ربات انسان نما را ترجمه مناسبی برای این واژه در نظر گرفت. گوگل شرکت اندروید واقع در پالو آلتو، کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی رابین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه گذاری شده بود، در زمینه فراوری نرم افزار و برنامه های کاربردی برای تلفن های همراه فعالیت می کرد.

تنها حدود یک ماه پیش، اطلاعات ساخت آلفا از نرم افزار Android 9 Pie سامسونگ به طور کامل فاش شد. با این حال، با آزمایش رسمی نسخه بتای آن، افرادی که در XDA Developers حضور دارند در حال به روز رسانی این نسخه پیش از انتشار آن هستند.

به طور کلی، ظاهر نرم افزار عمدتا بدون تغییر باقی می ماند. با این حال، در طول ماه گذشته، به نظر می رسد که سامسونگ زمان را برای برطرف برخی از ناسازگاری عمده در نرم افزار صرف نموده است. بیشترین ناسازگاری این نسخه یکی از حالت های تاریک Dark Mode است. در نسخه بتا، سیستم ناوبری مبتنی بر ژست سامسونگ در نهایت کار می نماید. این به کاربران اجازه می دهد تا با لمس قسمت پایین وسط صفحه به صفحه اصلی home بروند. به طور جداگانه کشیدن صفحه به سمت چپ به عنوان دکمه بازگشت عمل می نماید، در حالی که کشیدن صفحه به سمت راست منو چندگانه را نشان می دهد. همچنین برای کسانی که از دکمه معمول سامسونگ استفاده می نمایند، می توان این دو حرکات را تغییر داد.

نسخه نهایی بتای سامسونگ دارای دو قابلیت جدید برای دوربین است که قبلا در Galaxy Note 9 با عنوان Scene Optimizer و Defect Detection در دسترس بوده اند. این قابلیت باعث می گردد تصاویر نهایی بهبود یابند. تجربه استفاده از سامسونگ 10 بتا برای تعداد محدودی از کاربران Galaxy S9 و S9 + در ایالات متحده، انگلستان و کره جنوبی امکان پذیر خواهد بود.

متاسفانه سامسونگ هنوز تاریخ انتشار رسمی این نسخه را اعلام ننموده است.

بیشتر بخوانید: بطری آب هوشمند شما را زیر نظر دارد +فیلم

به روز رسانی نسخه فاش شده اندروید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 150

به "نسخه بتای پوسته Samsung Experience 10 پیش از انتشار اندروید 9 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بتای پوسته Samsung Experience 10 پیش از انتشار اندروید 9 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید