کارگروه تخصصی سمن ها در اردبیل تشکیل می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بهزاد تقی زاده در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد: برخورداری از رویکرد تخصصی لازمه توسعه فعالیت سمن ها بوده و برای پیمودن اهداف تشکل های غیردولتی نیازمند برخورداری از چنین نگاه های توسعه محوری هستیم.

کارگروه تخصصی سمن ها در اردبیل تشکیل می گردد

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سمن های استان اردبیل در بخش های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، سلامت و سایر موضوعات اجتماعی در حال فعالیت هستند، افزود: به منظور جلوگیری از تداخل در فعالیت ها و موازی کاری نیازمند برنامه ریزی منسجم و بهتری بوده و امیدواریم با تشکیل کارگروه های تخصصی به این مهم دست یابیم.

رئیس مجمع سمن های جوان اردبیل لازمه پیشرفت جامعه را اعتماد بیشتر به سمن ها و جوانان دانست و یادآور شد: حضور مدیران و اعضای فعال سازمان های مردم نهاد استان اردبیل در کارگروه های تخصصی نوید بخش ارتقای کیفی برنامه های دولتی و یا مردمی خواهد شد.

تقی زاده به برگزاری دومین نشست سازمان های مردم نهاد جوانان کشور نیز اشاره نمود و افزود: انتخابات هیئت رئیسه و شورای سیاستگذاری مجمع سمن های جوان کشور با حضور نمایندگانی از تمامی استان های کشور در اوایل بهمن ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم در این بخش ها از استان اردبیل نیز صاحب کرسی شویم.

وی افزود: پیش از این توسط مجمع سمن های جوان استان که به عنوان بازوان اصلی دستگاه های اجرایی در پیشبرد برنامه ها محسوب می گردد سلسله نشست های مطالبه گری و همفکری در بخش های مختلف برگزار گردید که با نتایج بسیار مناسبی نیز همراه گشت و امیدواریم تداوم چنین فعالیت هایی را طی ماه های آتی نیز شاهد شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 218

به "کارگروه تخصصی سمن ها در اردبیل تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه تخصصی سمن ها در اردبیل تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید