آذربایجان شرقی قابلیت توسعه گردشگری حلال را در خود دارد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به پتانسیل بالای استان در جذب گردشگران مسلمان گفت: می توان با توسعه و رونق گردشگری حلال، زمینه حضور مسلمان و دیگر علاقمندان به این نوع از گردشگری را از کشورهای مختلف دنیا فراهم کرد.

آذربایجان شرقی قابلیت توسعه گردشگری حلال را در خود دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک برای ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

مرتضی آبدار در گفت وگو با خبرنگاران، ایران را از کشورهای مهم اسلامی دانست و یاد آورشد: فرهنگ ایرانی به راحتی می تواند میزبان علاقمندان به گردشگری حلال باشد و به همین دلیل برنامه هایی را برای مسافران تبریز 2018 در نظر خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه رستوران ها و غذاهای متنوع استان نقش بی نظیری در تحقق این امر دارد، خاطر نشان کرد: سرو غذای حلال از ویژگی شاخص مراکز پذیرایی استان است که می توان با سرمایه گذاری اندک و اتخاذ تصمیمات کاربردی، در جهت جذب گردشگران مسلمان قدم برداشت.

وی ادامه داد: علاوه بر کیفیت غذاها در مراکز پذیرایی، باید به ایجاد فضای بصری مناسب و نحوه سرو غذا ها نیز توجه گردد.

وی در خاتمه به اهمیت ساماندهی مراکز اقامتی، رفاهی و پذیرایی با هدف میزبانی از گردشگران مسلمان و دیگر گردشگران در سال 2018 تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 870

به "آذربایجان شرقی قابلیت توسعه گردشگری حلال را در خود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان شرقی قابلیت توسعه گردشگری حلال را در خود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید