شروع گردشگری معدنی به زودی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران/کرمان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از آنالیز طرح گردشگری معدنی از جمله گردشگری معادن زغالسنگ شهرستان های زرند، کوهبنان و راور اطلاع داد و گفت: با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دنبال آنالیز و اجرای این طرح گردشگری هستیم.

شروع گردشگری معدنی به زودی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ ویزا کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی حسینی نژاد در بازدید از معدن سراپرده شهرستان زرند از آنالیز طرح گردشگری معدنی از جمله گردشگری معادن زغالسنگ شهرستان های زرند، کوهبنان و راور اطلاع داد و گفت: با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دنبال آنالیز و اجرای این طرح گردشگری هستیم.

وی با اشاره به پتانسیل معادن استان کرمان در زمینه گردشگری معدنی، اظهار کرد: بسیاری از معادن استان کرمان می توانند پذیرای گردشگران از جمله گردشگران تخصصی در حوزه های مختلف معدنی و کارهای پژوهشی باشند.

مدیرعامل معدن سراپرده شهرستان زرند هم در این بازدید با ارائه تاریخچه ای از اکتشاف و استخراج این معدن زغالسنگ، گفت: حدود 120 کارگر در این معدن زغالسنگ در حال فعالیت می باشد و خوشبختانه بازدهی این معدن نسبت به تعداد نیروهایی که دارد در استان کرمان بیشترین بازدهی و راندمان را دارد.

یدالله اسماعیلی اضافه نمود: اگر شرکت زغالسنگ بتواند حداقل نیمی از بدهی ما را پرداخت می نماید می توانیم بیش از دو برابر به ظرفیت استخراج خود اضافه کنیم.

مسئول استخراج معدن سراپرده نیز در این بازدید اظهار داشت: ماهانه به طور میانگین 5 الی 6 هزار تن زغالسنگ از این معدن استخراج می گردد.

مهناز میرزایی ادامه داد: خوشبختانه با رابطه ای خوب بین کارگران و مسئولین این معدن توانسته ایم همچنان و در این شرایط کار استخراج را به خوبی ادامه بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 877

به "شروع گردشگری معدنی به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع گردشگری معدنی به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید