بازگشت نوراللهی به پست قبلی و حضور در ترکیب اصلی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تنها تغییری که ممکن است در ترکیب پرسپولیس ایجاد گردد، جابجایی عالیشاه با نعمتی در خط میانی و خط حمله است که البته احتمال بالایی ندارد.

بازگشت نوراللهی به پست قبلی و حضور در ترکیب اصلی

با وجود بازگشت کمال کامیابی نیا به ترکیب پرسپولیس، احمد نوراللهی باز هم یکی از یازده بازیکن منتخب برانکو برای بازی با پدیده خواهد بود. درسشت است که نوراللهی در بازی حذفی مقابل سپیدرود در رشت در پست هافبک دفاعی بازی کرد و البته کمال کامیابی نیا به ترکیب پرسپولیس برگشته اما این دلیل نمی گردد که برانکو از شماره 8 تیمش در ترکیب یازده نفره استفاده نکند.

با توجه به مرور تصاویر تمرین روز دوشنبه پرسپولیس معین است که مرد کروات تیمش را با ترکیب بیرانوند، سیدجلال، شجاع، مصلح، شیری، کامیابی نیا، نوراللهی، نعمتی، رفیعی، عالیشاه و علیپور به مصاف تیم یحیی گل محمدی خواهد فرستاد. بعید است این ترکیب در دو روز آینده تغییر کند مگر با مصدومیت یکی از این بازیکنان.

تنها تغییری که ممکن است در این ترکیب ایجاد گردد، جابجایی عالیشاه با نعمتی در خط میانی و خط حمله است که البته احتمال بالایی ندارد.

یعنی نوراللهی به عنوان هافبک راست روی دست شیری بازی خواهد نمود و در سوی مقابل باید منتظر همکاری نعمتی و مصلح برای باز کردن دروازه پدیده در یکی از مهیج ترین بازی های نیم فصل دوم باشیم.

2 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 239

به "بازگشت نوراللهی به پست قبلی و حضور در ترکیب اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت نوراللهی به پست قبلی و حضور در ترکیب اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید