بدون بلیط چارتری و لحظه آخری پرواز نکنید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، همانطور که می دانید بلیط های هواپیما به دو دسته بلیط های چارتری و سیستمی تقسیم بندی می شوند. البته بلیط های لحظه آخری هم هستند که آن ها را نیز می توانیم در انتهای این دسته بندی قرار دهیم.

بدون بلیط چارتری و لحظه آخری پرواز نکنید

موضوعی که امروز بیشتر می خواهیم در خصوص آن صحبت کنیم این است که اگر برای پرواز خود از بلیط هواپیما چارتر یا لحظه آخری استفاده نمی کنید، پس بهتر است به فکر سفر و خرید بلیط هواپیما را از سر خود بیرون کنید. ما اینجاییم تا به شما علل این انتخاب را شرح دهیم.

بلیط هواپیما چارتر یا لحظه آخری؟

بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری دونوع بلیط مجذوب نماینده برای مسافرت هستند که به شما امکان استفاده از تخفیفات ویژه را می دهند. در ادامه بیشتر از این دو بلیط و مزایای آنها با شما صحبت خواهیم کرد.

  • بلیط هواپیما چارتر

این بلیط هم برای پرواز های داخلی و هم برای پرواز های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. اما مهمترین نکته در زمان تهیه بلیط هواپیما چارتر این است که زمان آن را باید در نظر بگیرید. اگر زمان های خلوت و کم سفر در طول سال را برای سفر خود انتخاب می کنید، باید به شما مژده دهیم که بلیط هواپیما چارتر برای شما برترین انتخاب است. چون با بیشترین سود، سفری مجذوب نماینده را تجربه خواهید کرد.

این بلیط ها به عبارتی همان بلیط های لحظه آخری چارتر به حساب می آیند که با برترین و مالی ترین قیمت در اختیار شما قرار داده می شوند. ولی دقت کنید که اگر زمان سفر شما زمان پر تردد و شلوغ سفر در طول سال باشد، چون تقاضا برای سفر بالا است بلیط چارتر دیگر ارزان نیست و قیمت این بلیط ها به شدت افزایش پیدا می نماید. پس دقت کنید که مهم ترین نکته برای خرید بلیط هواپیمایی چارتری زمان است.

  • بلیط هواپیما لحظه آخری

بلیط هواپیما لحظه آخری همان بلیطی است که بیشتر بر روی پرواز هایی که چارتی هستند، اعمال می گردد. گاهی اوقات پیش خواهد آمد که یک آژانس هواپیمایی که چارتر نماینده است، نمی تواند تمام بلیط های خود را به فروش برساند. به همین علت این آژانس هواپیمایی تصمیم می گیرد تا بلیط های خود را به عنوان بلیط لحظه آخری ارائه کند. در زمان فروش بلیط های لحظه آخری هواپیما ها و آژانس های مسافرتی، ظرفیت به جامانده را در نظر گرفته و تخفیفات خود را اعمال می نمایند. به همین علت است که گاهی قیمت فروش یک بلیط لحظه آخری از بلیط چارتری و سیستمی نیز ارزان تر محاسبه می گردد.

مهمترین مزیت برای بلیط های چارتری و بلیط های سیستمی

مهمترین مزایایی که بلیط هواپیما لحظه آخری و بلیط چارتری برای شما فراهم می نمایند، صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه ها است. بدون شک برای شما هم مدیریت هزینه ها مهم است. به همین علت شما باید بلیط لحظه آخری را در کنار بلیط هواپیما چارتر به عنوان برترین بلیط های مالی در نظر بگیرید. این بلیط ها می توانند بیشترین صرفه جویی را برای شما به همراه داشته باشند.

این موضوع اصلا خجالت آور نیست. این مطلب را صرفا برای اطلاع شما و بالا بردن اعتماد به نفستان میگویم. افرادی که به نظر شما ثروتمند هستند در قدم اول مدیریت هزینه ها را به خوبی انجام می دهند. یعنی تهیه کردن لوازم و مایحتاج خود با کمترین هزینه. آن ها از تخفیفات ویژه، بلیط های لحظه آخر و بلیط های چارتری استفاده می نمایند تا بتوانند سفری مالی و ارزان را در عین باکیفیت بودن تجربه نمایند.

تا می توانید بلیط لحظه آخری و بلیط چارتری خریداری کنید !

کوشش کردیم که با شرح دادن مزیت ها و نکات مثبت بلیط هواپیمای لحظه آخری و بلیط هواپیما چارتر ، به شما شرح دهیم که چرا این دو بلیط برترین سفر هوایی را برایتان رقم خواهند زد. در هر حال توصیه ما این است که اگر زمان سفر معینی ندارید، حتما در تایم هایی که کمترین پرواز و عبور و مرور انجام میگردد، سفر خود را انجام دهید. روز های وسط هفته و همینطور ساعات اولیه روز از جمله برترین اوقات برای تهیه کردن بلیط و معین کردن ساعت پرواز به حساب می آیند. ضمن اینکه در صورت امکان در طول روز چند بار سایت های مختلف را برای پیدا کردن بلیط های مالی چارتری و لحظه آخری چک کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2438

به "بدون بلیط چارتری و لحظه آخری پرواز نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون بلیط چارتری و لحظه آخری پرواز نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید