بیرانوند در قطر توپ طلا می گیرد؟

به گزارش مجله سفرنامه دبی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید نمود که تصمیمی برای تعویق در مراسم برترین های AFC گرفته نشده است.

بیرانوند در قطر توپ طلا می گیرد؟

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه الرایه در گزارشی به نقل از منابع اختصاصی خود نوشته که مراسم برترین های کنفدراسیون فوتبال آسیا به تعویق نمی افتد. در این گزارش همچنین تبادل نظریی با داتو ویندسورجان دبیرکل AFC دیده می گردد که او نیز روی این موضوع تاکید داشته است.

مراسم برترین های فوتبال آسیا در سال 2020 به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد و آن ها در کوشش هستند تا یک میزبانی شکیل را برای این مراسم تدارک ببینند و شهر دوحه را نیز برای این موضوع انتخاب نموده اند.

ویندسورجان در این باره به الرایه گفت: ممکن است تغییر و تحولات اخیر بر مراسم بهترین ها نیز تاثیر بگذارد، اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است و ما در حال مطالعه و ارزیابی هستیم.

او شرح داد که زمان بازگشت فوتبال به آسیا هنوز تعیین نیست و شرایط ناپایداری به فوتبال حکم فرما شده است. او اعلام نمود که در این مدت جلسات متفاوتی با فدراسیون های عضو و تیم های باشگاهی در این باره برگزار شده و کنفدراسیون در حال ارزیابی و تبادل نظر است.

از ایران علیرضا بیرانوند در فهرست 10 بازیکنی است که شانس کسب توپ طلا را دارند. او فصل گذشته تا آستانه کسب این جایزه پیش رفت، اما پیروز به کسب آن نشد. حالا باتوجه به مسابقات قاره ای ملی و باشگاهی او فرصت این را دارد که از رقبای خود پیشی بگیرد.

این مسابقات معمولا پس از انتها لیگ قهرمانان آسیا و در ابتدای زمستان پیش از کریسمس برگزار می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1088

به "بیرانوند در قطر توپ طلا می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند در قطر توپ طلا می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید