جاذبه های زیبای طبیعی استان کبک برای سفرهای خاطره انگیز

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کانادا کشوری زیبا با طبیعتی بکر است. استان کبک با داشتن جاذبه های طبیعی فراوان، یکی از زیباترین نقاط این کشور محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های طبیعی استان کبک بپردازیم:

جاذبه های زیبای طبیعی استان کبک برای سفرهای خاطره انگیز

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

پارک ملی لامورادی

یکی از معروف ترین و زیباترین پارک های ملی کانادا در استان کبک قرار دارد. پارک ملی لامورادی با مساحتی بالغ بر 1550 کیلومتر مربع، دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است. کوههای بلند، جنگل های انبوه، دره های عمیق و آبشارهای زیبا از جاذبه های این پارک به شمار می روند.

دریاچه سنت ژان

دریاچه سنت ژان یکی دیگر از جاذبه های طبیعی زیبای استان کبک است که در جنوب شرقی این استان واقع شده است. این دریاچه بزرگترین دریاچه آب شیرین در استان کبک به شمار می رود. آب و هوای مطبوع، سواحل زیبا و قایقرانی از جاذبه های این دریاچه هستند.

آبشار مونتمورانسی

آبشار مونتمورانسی یکی از مشهورترین آبشارهای کانادا در استان کبک قرار دارد. ارتفاع این آبشار زیبا حدود 75 متر است و در فاصله 30 کیلومتری شهر کبک واقع شده است. آبشار مونتمورانسی هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران علاقه مند به طبیعت است.

ساحل گاسپه

سواحل زیبای اقیانوس اطلس در شرق استان کبک نیز از جاذبه های طبیعی منحصر به فرد این استان محسوب می شوند. ساحل گاسپه با داشتن پارک ملی فوریلون و سواحل بکر، مقصدی عالی برای تعطیلات و گردشگری است.

دره شارانت

دره شارانت یکی از زیباترین و طبیعی ترین دره های استان کبک به شمار می رود که در شمال شرقی این استان واقع شده است. رودخانه سن لوران، آبشارها، صخره ها و پوشش گیاهی متنوع از ویژگی های بارز این دره زیبا هستند.

جزیره آنتیکوستی

جزیره آنتیکوستی که در رودخانه سن لوران واقع شده است نیز یکی دیگر از جاذبه های طبیعی دیدنی استان کبک به شمار می رود. این جزیره تاریخی با ساختمان ها و بناهای قدیمی خود، منظره ای زیبا و دیدنی دارد.

آبشار شوت

آبشار شوت یکی دیگر از آبشارهای زیبا و معروف استان کبک است که در فاصله 50 کیلومتری شمال شرقی مونترال قرار دارد. ارتفاع این آبشار 62 متر است.

دریاچه تروا ریویر

دریاچه تروا ریویر یکی از بزرگترین و زیباترین دریاچه های استان کبک به شمار می رود که محیطی آرام بخش دارد.

پارک ملی فوریلون

پارک ملی فوریلون در شرق استان کبک واقع شده و دارای طبیعتی بکر با کوهها، دره ها و آبشارهای زیباست.

جنگل مونت تربلان

جنگل مونت تربلان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین جنگل های کانادا در استان کبک است که دارای گونه های نادر گیاهی و جانوری است.

دره رودخانه سگونه

دره عمیق و زیبای رودخانه سگونه در جنوب استان کبک یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی این استان به شمار می‌رود.

در کنار جاذبه های طبیعی فوق، استان کبک دارای جاذبه های فرهنگی و تاریخی فراوانی نیز می باشد که آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کانادا تبدیل کرده است. امیدواریم شما هم بتوانید در سفری آتی، زیبایی های طبیعی استان کبک را از نزدیک تجربه کنید.

انتشار: 14 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 468

به "جاذبه های زیبای طبیعی استان کبک برای سفرهای خاطره انگیز" امتیاز دهید

2 کاربر به "جاذبه های زیبای طبیعی استان کبک برای سفرهای خاطره انگیز" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های زیبای طبیعی استان کبک برای سفرهای خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید