آشنایی با جاذبه های پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، در تور پاتایا با جاذبه‌هایی روبرو خواهید شد که بسیار  زیبا و دیدنی هستند. سواحل آفتابی، پارک های آبی با تفریحاتی مهیج، جنگل‌های زیبا، تفریحاتی همچون غواصی و صخره‌نوردی از جاذبه‌هایی هستند که گردشگران را به سوی پاتایا می کشانند.

آشنایی با جاذبه های پاتایا

ساحل جامتین پاتایا

ساحلی زیبای جامتین به طول 6 کیلومتر از یباترین جاذبه‌های تور پاتایا برای بازدید می‌باشد. با وجود این واقعیت که توسعه آپارتمان‌های مرتفع، هتل‌ها و استراحتگاه‌ها در این منطقه رو به گسترش است، ساحل جامتین هنوز هم آرامش بخش می‌باشد و یکی از محبوب‌ترین سواحل کشور تایلند برای مردم محلی است.

موزه آنک کوسالا سالا پاتایا

در کنار تفریحات ساحلی، باغ وحش‌ها، باغ‌ها و جنگل‌های استوایی، می‌توانید سری هم به یکی از بهترین جاذبه‌های تاریخی تور پاتایا سر بزنید. در موزه‌ی آنک کوسالا سالا حدود 300 اثر هنری چینی نگهداری شده که بیشتر آن‎ها مجسمه‌های برنزی و برنجی خدایان بودایی، کنفوسیوسی و تائویی می‌باشند. اما هیجان‌انگیزترین قسمت موزه طبقه‌ دوم است که بیشتر آثار چینی را به نمایش گذاشته است. در تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این موزه بروید.

رستوران های پاتایا

رستوران ریمپا لاپین، یکی از محبوب ترین رستوران های پاتایا برای تجربه طعم خوشمزه‌ترین غذاهای تایلندی است. این رستوران در فضای باز با منظره دریای پانورامایی است. ریمپا لاپین، انواع سبک غذا، غذاهای تایلندی، غذاهای اروپا، و غذاهای دریایی را عرضه می‌‌کند. ساتاهیپ چونبوری یکی دیگر از بهترین رستوران‌های پاتایا است که غذاهای دریایی سرو می‌کند. ان مکان منظره ای باشکوه، رستوران غذاهای دریایی سری نوآن در میان مردم محلی و گردشگران، محبوب بوده و اتاق ناهار خوری داخلی مطبوع و منطقه ناهار خوری در هوای آزاد دارد.

دنیای زیر آب پاتایا

تماشای یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین آکواریوم‌های آسیا هم یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پاتایا به سرغ آن بروید. دنیای زیر آب پاتایا تونلی به طول 100 متر می‌باشد که حدود 5000 آبزی از 200 گونه‌ مختلف را برای بازدید دارد. ماهی‌های ریز و درشت با رنگ‌های باورنکردنی دسته دسته از بالای سرتان رد می‌شوند و ستاره‌های دریایی و مرجان‌ها در اطراف شما شنا می‌کنند.

باغ گرمسیری نونگ نوچ (nong nooch tropical garden) پاتایا

اگر بخواهید یک روز کامل را بیرون از هیاهوی شهر پاتایا بگذرانید، باید به سراغ باغ نونگ نوچ بروید. این مکان بیشتر شبیه پارک موضوعی می‌باشد که نمایش‌های فرهنگی هنری روزانه، رستوران و کافه و باغ‌های زیبایی در سبک‌های متنوع را برای بازدید دارد. نونگ نوچ یک جورهایی جشنواره باغ‌ها می‌باشد. باغ فرانسوی قرن هفدهمی، باغ‌ انگلیسی، باغ‌هایی به سبک رنسانس و از آن‌ها جالب‌تر باغ‌های مخصوص گونه‌های گیاهی مثل باغ ارکیده، باغ‌ نخل‌های استوایی، بُنسای و حتی باغ کاکتوس‌های مکزیکی از بهترین جاذبه‌های این باغ در تور پاتایا هستند.  برای مشاهده باغ های این مجموعه و اطلاع از زیبایی های آن به این لینک مراجعه نمایید.

انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 5

به "آشنایی با جاذبه های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید