خبرنگاران نکونام: وقت کُشی استقلال برابر فولاد از قدرت ما حکایت دارد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بچه نیستیم که به خاطر شکست گریه کنیم. اینکه استقلال اینگونه وقت تلف می کرد نشان از قدرت ما است.

خبرنگاران نکونام: وقت کُشی استقلال برابر فولاد از قدرت ما حکایت دارد

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پس از شکست تیمش برابر استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر ابتدا در خصوص غیبتش در نشست خبری پس از این ملاقات گفت: ابتدا من باید به سالن نشست می رفتم اما امروز سرمربی تیم میزبان ابتدا در نشست حاضر شد و به همین خاطر به دلیل عدم رعایت قانون در نشست حضور پیدا نکردم.

وی اضافه نمود: به استقلال بابت پیروزی در این ملاقات تبریک می گویم. بازی متعادل بود. هم استقلال در این بازی چند موقعیت گل داشت هم ما اما روی یک پنالتی بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد اضافه نمود: ما بازی را شکست خوردیم اما مسئله ای نداریم. نه ناسزا به کسی می گوییم و نه بی احترامی می کنیم و نه برای کسی استوری می گذاریم. نه می گوییم داور ایراد داشته و نه گریه می کنیم. بلکه می رویم تمرین می کنیم و برای مسابقات بعدی آماده می شویم. این پیروزی مبارک حریف و امیدوارم استقلال پیروز باشد.

نکونام اضافه نمود: ما کوشش می کنیم و برای تیم خودمان برنامه ریزی می کنیم. بعد از بازی هم به کسی بی احترامی نمی کنیم. حریف برد و نوش جانشان باشد.

وی در رابطه با اینکه این اظهارات کنایه آمیز را خطاب به چه کسی مطرح می نماید؟ اضافه نمود: من حرف هایم را کلی می زنم. از کسی هم اسمی نمی آورم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص پنالتی استقلال توضیح داد: صحنه را من ندیدم که بخواهم در این مورد صحبت کنم.

نکونام در خصوص اینکه رکورد شکست ناپذیری اش مقابل فولاد شکسته شد، توضیح داد: رکورد برای شکستن است و همه رکوردها روزی شکسته خواهد شد. مهم مسابقه است. یک بازی را من می برم و یک بازی را می بازم.

وی اضافه نمود: من در تیم هایی که حضور داشتم برای قهرمانی مدعی نبودیم اما عملکردمان خوب بوده است و توانستیم کوشش کنیم. اینکه تیم ما شخصیت دارد حائز اهمیت است. اینکه تیم ها می آیند و با ما بازی می نمایند بعد از آن اینگونه بابت پیروزی برابر ما خوشحالی می نمایند نشان از قدرت تیم ما دارد. استقلال یک تیم مدعی است و اینکه اینگونه مقابل ما وقت تلف می نماید نشان از قدرت ما دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1700

به "خبرنگاران نکونام: وقت کُشی استقلال برابر فولاد از قدرت ما حکایت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نکونام: وقت کُشی استقلال برابر فولاد از قدرت ما حکایت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید