داستان زن پیشخدمتی که به جای خودروی تویوتا؛ اسباب بازی یودا برنده شد ولی تسلیم نشد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بعضی از ما به اندازه کافی شجاع نیستیم که وارد یک مسابقه شویم و بخواهیم شانس خود را امتحان کنیم. و تعداد بسیار کمی از ما وقتی مشاهده نمایند حق شان در یک مسابقه نادیده گرفته شده است؛ سال ها دنبال دریافت این حق بروند و هرگز تسلیم نشوند.

داستان زن پیشخدمتی که به جای خودروی تویوتا؛ اسباب بازی یودا برنده شد ولی تسلیم نشد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اما داستان خانم جود بری فرق می نماید. او در سال 2001 پیشخدمت یک رستوران معروف به نام Hooters است. مدیر رستوران هوترز تصمیم می گیرد برای ایجاد رقابت میان کارمندان و افزایش انگیزه و روحیه کار و کوشش در میان آن ها، یک مسابقه راه اندازی کند.

در این مسابقه، هر کارمندی که بتواند طی یک ماه نوشیدنی های بیشتری بفروشد؛ برنده شده و یک تویوتای جدید دریافت می نماید.

جود بری تصمیم می گیرد شانس خود را در این مسابقه امتحان نموده و تمام سعی و کوششش را برای برنده شدن انجام دهد. او پیروز می گردد بیشتر از هر کارمند دیگر رستوران مشتری جذب کند و نوشیدنی بفروشد.

ویران شدن یک رویا و تبعات آن

روز موعود فرا می رسد. همه کارمندان جمع می شوند تا جایزه جود بری را مشاهده نمایند. تیم مدیریتی با شور و هیجان زیاد از او می خواهند چشمان خود را بسته و با یاری دیگران به پارکینگ رستوران برود.

اما هنگامی که جود بری چشمان خود را باز می نماید؛ شخصیت اش خرد و ویران می گردد؛ چون می فهمد جایزه او در حقیقت یک خودروی تویوتای جدید نیست بلکه یک اسباب بازی Yoda از مجموعه عروسک های فیلم جنگ ستارگان است: toy Yoda.

این زن تصمیم به ترک محل کار خود گرفته و از کارفرمایان این رستوران هم به خاطر تقلب و جعل شکایت می نماید. مدی رستوران می گوید این مسابقه فقط یک شوخی ماه آوریل بوده است و قصد توهین یا خرد کردن شخصیت یک کارمند را نداشته است.

در نهایت، پس یک سال پیگیری و دوندگی و دریافت وکیل، پیروز می گردد این دادگاه را برنده شده و مبلغی از رستوران هوترز به عنوان جریمه بگیرد.

هنوز معین نیست دادگاه، رستوران هوترز را وادار به پرداخت دقیقا چه مبلغی نموده است ولی وکلای این پرونده می گویند خانم جود بری با این مبلغ می تواند وارد هر نمایشگاه نمایندگی تویوتا شده و یک مدل سال برای خود انتخاب کند.

در این داستان ها درس های بزرگی برای زندگی، مدیریت، پیروزیت، مبارزه و ناامید نشدن است. داستان افرادی مانند خانم جو می تواند هر روز ما را بهتر از دیروز نمایند تا قوی تر شویم و هیچ گاه پا پس نکشیم!

منبع: + و +

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 882

به "داستان زن پیشخدمتی که به جای خودروی تویوتا؛ اسباب بازی یودا برنده شد ولی تسلیم نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان زن پیشخدمتی که به جای خودروی تویوتا؛ اسباب بازی یودا برنده شد ولی تسلیم نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید