دعوای زن و شوهر راز یخچالی پر از شیشه را فاش کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، دعوای زوج جوان، راز یک لابراتوار ساخت مواد و یخچالی پر از شیشه را فاش کرد.

دعوای زن و شوهر راز یخچالی پر از شیشه را فاش کرد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه همشهری، شامگاه شنبه ساکنان خیابانی در جنوب تهران صدای فریادهای زن و شوهری جوان را از داخل خانه قدیمی شان شنیدند. دعوای آنها تمامی نداشت تا جایی که همسایه ها با 110 تماس گرفتند و ماجرای این درگیری خانوادگی را گزارش دادند. طولی نکشید که مأموران کلانتری130 نازی آباد در مقابل خانه قدیمی حاضر شدند. زن جوان با دیدن مأموران به آنها گفت که شوهرش یک قاچاقچی حرفه ای است و او در خانه امنیت جانی ندارد. درحالی که مأموران سعی داشتند دعوا را سرانجام و زن و شوهر جوان را آشتی بدهند، زن جوان به مأموران گفت: همسرم زیرزمین را تبدیل به لابراتوار نموده و شیشه فراوری می نماید.

ماموران وارد زیرزمین شدند و دریافتند که گفته های زن جوان حقیقت دارد. تمام وسایلی که برای ساخت شیشه به کار برده می شد در زیرزمین کشف شد اما خبری از شیشه نبود. مرد جوان مدعی بود که بی گناه است و زیرزمین را به فردی اجاره داده است و همسرش دروغ می گوید که او فراوری نماینده شیشه است.

وقتی در زیرزمین هیچ ماده مخدری پیدا نشد، این بار زن جوان گفت که شوهرش آپارتمانی دارد که شیشه را در آنجا نگهداری نموده و بعد توزیع می نماید. همین کافی بود تا مأموران با دستور قضایی وارد آپارتمان مرد قاچاقچی شوند و داخل یخچال و میان حبوبات، 2کیلوو200گرم شیشه کشف نمایند. در این شرایط متهم چاره ای جز اقرار ندید. وی که متولد سال66 و سابقه دار است، در بازپرسی ها به فراوری شیشه و توزیع آن در پایتخت اقرار کرد.

در همین حال سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: مرد قاچاقچی پس از اقرار به جرم با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1572

به "دعوای زن و شوهر راز یخچالی پر از شیشه را فاش کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دعوای زن و شوهر راز یخچالی پر از شیشه را فاش کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای زن و شوهر راز یخچالی پر از شیشه را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید