رونمایی از 3 موبایل تاشوی چینی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، در اوایل ماه جاری میلادی تصویری از یک موبایل تاشو ی شیائومی با پردازشگر MIUI 12 فاش شد. از آن موقع تا به امروز شایعاتی درباره عرضه یک موبایل تاشو برند شیائومی در امسال منتشر شده است.

رونمایی از 3 موبایل تاشوی چینی

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

اما اکنون گزارشی جدید نشان می دهد دیگر فراوری نمایندگان چینی نیز تصمیم دارند در امسال موبایل های تاشو خود را به بازار عرضه نمایند. براساس گزارش مذکور شیائومی، اوپو و ویوو از موبایل های تاشو خود در امسال میلادی رونمایی می نمایند. یکی از کاربران میکروبلاگ ویبو، این خبر را منتشر نموده است.

پیش از این عکسی از یک موبایل شیائومی با نمایشگر تاشو در مترو چین منتشر شد. این دستگاه احتمالاً نمونه اولیه است و مکانیسم لولای آن مشابه گلکسی زد فولد است.

این درحالی است که درباره طراحی دستگاه های تاشو اوپو یا ویوو اطلاعاتی وجود ندارد. با این وجود گزارش هایی مبنی بر آن وجود دارد که نمایشگر تاشو اوپوو مجهز به مکانیسم لولایی مشابه شیائومی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1660

به "رونمایی از 3 موبایل تاشوی چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 3 موبایل تاشوی چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید