رویداد باشکوه هفته گردشگری ایران و چین در شهر جهانی یزد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرپرست معاونت گردشگری یزد گفت: شهر میراث جهانی یزد، در هفته گردشگری ایران و چین برای گردشگران چینی برنامه های ویژه ای دارد.

رویداد باشکوه هفته گردشگری ایران و چین در شهر جهانی یزد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، هما خورشیدی سرپرست معاونت گردشگری یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای دستیابی به چشم انداز توسعه گردشگری کشور و در راستای برنامه نفوذ به بازار چین به عنوان یکی از اصلی ترین بازارهای هدف گردشگری ایران، در ایام سال نو چینی از تاریخ 16 لغایت 23 بهمن ماه (12-5 فوریه 2019) هفته گردشگری چین در مقصدهای اصلی ایران برگزار می گردد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد در این خصوص گفت: استان یزد یکی از پنج میزبان مهم این رویداد است که در برندهای گردشگری مثلث طلایی و نیز کویر ناب ایران واقع شده است و به همین دلیل در بازه زمانی سال نو چینی به مدت یک هفته، با برنامه های ویژه ای پذیرای گردشگران چینی خواهد بود.

خورشیدی در ادامه اظهار کرد: تخفیف 50 درصدی برای ورودیه موزه ها و اماکن تاریخی و تخفیف 40 درصدی هتل های سه تا پنج ستاره یزد و آمادگی دو موزه از موزه های خصوصی نیز علاوه بر اعلام ارائه خدمات به نرخ نیم بها، تدابیری جهت رضایتمندی و جذب بیشتر گردشگران چینی اعم از استفاده از تزیینات چینی در موزه، بنر های خوشامد گویی و برگزاری مراسم چای، سنت مشترک بین ایران و چین را دارد .

او اضافه نمود: آمادگی چهار پارک طبیعت گردی (اکوکمپ های ) استان یزد جهت پذیرایی از گردشگران ورودی چینی در بازه زمانی فوق الذکر، تخفیف 15 درصدی فروشگاههای صنایع دستی، آمادگی دو راهنمای مسلط به زبان چینی برای ارائه خدمات به این گردشگران و برگزاری شب جشن سال نو چینی به همراه برنامه پذیرایی و موسیقی سنتی در محل هتل والی یزد در روزهای 15 و 17 و 19 بهمن ماه از دیگر اقداماتی است که در این یک هفته برای پذیرایی از گردشگران چینی انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری یزد در سرانجام متذکر شد: دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ماهور گشت باستان به عنوان هسته چین، تحت راهبرد انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان یزد با همکاری واحدهای بوگردی هفت و یازده و خانه شما انتخاب شده و قبلا نیز در اجرای برنامه تور آشناسازی گردشگران چینی فعالیت هایی را انجام داده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 421

به "رویداد باشکوه هفته گردشگری ایران و چین در شهر جهانی یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد باشکوه هفته گردشگری ایران و چین در شهر جهانی یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید