معرفی هتل آپارتمان 3 ستاره دلمون در مسقط، عمان

به گزارش مجله سفرنامه دبی، در منطقه وادی کبیر، هتل آپارتمان دلمون مسقط واقع شده که جای خوبی برای اقامت در این شهر است. این هتل مناظر کوه های بی نظیر عمان را دارد و برای مهمانان امکان دستیابی به هر جاذبه مهم مسقط را فراهم نموده است. در ادامه مجله خبرنگاران را مطالعه کنید تا به شما ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل آپارتمان دلمون مسقط (Delmon Hotel Apartments) را معرفی کنیم. همچنین در فاصله هتل با جاذبه های این شهر در سرانجام آمده است.

معرفی هتل آپارتمان 3 ستاره دلمون در مسقط، عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل آپارتمان دلمون مسقط

این هتل، خدمات متفاوت مهمی را برای مهمانانی که در آن اقامت دارند فراهم نموده است. پذیرش هتل 24 ساعته کار می نماید و هر مسئله ای که داشتید را می توانید با آن ها در میان بگذارید. امکاناتی برای افراد ناتوان و کم توان در اینجا فراهم شده است. خدمات نگه داری از بچه ها و سرویس 24 ساعته اتاق ها، از دیگر امکانات هتل دلمون می باشد. هتل برای شما ترانسفر فرودگاهی نیز ترتیب داده که اگر بخواهید با پرداخت هزینه جداگانه قابل انجام است.

اینترنت در تمام محوطه های هتل در دسترس و رایگان می باشد. خشکشویی، آسانسور، نگهبانی 24 ساعته، بخش مجزایی برای کشیدن سیگار، انبار چمدان و خدمات تور از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره نمود.

کارمندان هتل به زبان های انگلیسی و عربی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل آپارتمان دلمون مسقط

این هتل آپارتمان دارای یک استخر برای بزرگسالان و در کنارش یک استخر مناسب بچه ها است. این استخر که در پشت بام هتل است، بسیار منظره جذابی دارد. شما می توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و در اطراف دوچرخه سواری کنید. یک باشگاه بدنسازی کوچک اما مفید هم در این هتل دیده می گردد. برای اقامت در این هتل و مقایسه اش با سایر هتل های شهر به صفحه رزرو هتل مسقط بروید.

رستوران هتل

رستوران هتل در داخل هتل غذاهای متفاوتی سرو می نماید. می توانید با هزینه جدایی صبحانه را هم در این جا میل کنید. برای صرف صبحانه از ساعت 7 صبح تا 10:30 صبح می توانید به این رستوران بروید.

امکانات اتاق های هتل

یکی از بهترین ویژگی های اتاق های هتل آپارتمان دلمون مسقط، وجود آشپزخانه است که برای پخت و پز و کم کردن هزینه هایتان بسیار به کار می آید. یخچال، بطری های آب رایگان و وسایل آشپزی مانند بشقاب، قابلمه و … همگی در اینجا دیده می شوند. دستگاه قوه یا چای ساز و مایکرویو هم از دیگر وسایل موجود در اتاق ها می باشد. در اتاق ها تلویزیون وجود دارد که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. تهویه هوا، پرده، تخت نوزاد (در صورت درخواست) و سشوار هم در اتاق ها وجود دارد. موارد دیگر عبارتند از:

  • سشوار
  • گاوصندوق کوچک
  • پرده های Blackout
  • اتو/میز اتو
  • میز کار

انواع اتاق های هتل

  • آپارتمان 3 خوابه (مناسب برای 6 نفر): این آپارتمان ها 165 متر هستند، منظره کوه را دارند و تخت دونفره کینگ در آن ها دیده می گردد.
  • آپارتمان 2 خوابه (مناسب برای 4 نفر): این آپارتمان ها 132 متر هستند، دید کوه را دارند و دو تخت تک نفره و یک تخت دونفره کینگ دارند.
  • آپارتمان 1 خوابه (مناسب برای دو نفر و یک کودک): این نوع آپارتمان ها، 78 متر مساحت دارند و با دید کوه دارای 2 تخت تک نفره و 1 تخت دونفره کینگ دارند.
  • اتاق استاندارد: این اتاق ها 28 متر هستند، همراه با دید شهر، تخت دونفره کینگ و تک نفره دارند.

فاصله هتل با جاذبه ها

  • منطقه تجاری مرکزی: از این منطقه 3 کیلومتر فاصله دارید. اگر تاکسی سوار شوید، 5 دقیقه بعد به این منطقه خواهید رسید. گزینه بعدی اتوبوس است که نیم ساعت طول می کشد. اگر هم بخواهید پیاده بروید، حدودا 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • بازار مطرح: این بازار جذاب با شما 6 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی که بروید بعد از 10 دقیقه می رسید. اتوبوس هم شما را 1 ساعته به بازار می رساند.
  • موزه ملی عمان: فاصله نقشه ای این موزه با شما 5 کیلومتر است، اما از آنجایی که خیابان تا آن جا کوه ها را دور می زند، با اتوبوس 1 ساعت و 5 دقیقه و با تاکسی 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه دروازه مسقط: این جاذبه هم با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. جهت این موزه با تاکسی 10 دقیقه طول می کشد.
  • قلعه جلالی: این قلعه که در نزدیکی دریا بنا شده، از شما 5 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را 20 دقیقه ای می رساند. اگر با اتوبوس بروید بعد از 1 ساعت و 17 دقیقه خواهید رسید.
  • کاخ سلطنتی العلام: این کاخ از شما 5 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 15 دقیقه و با اتوبوس 1 ساعت و 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • برج ساعت قدیمی: 5 کیلومتر نیز با این جاذبه فاصله دارید. تاکسی 18 دقیقه ای و اتوبوس 1 ساعته شما را می رساند.
  • پارک ملی القرم مسقط: از این پارک ملی 9 کیلومتر فاصله دارید. اگر با تاکسی بروید، 20 دقیقه بعد به آن جا خواهید رسید.
  • مسجد سلطان قابوس: این مسجد از شما 20 کیلومتر دورتر است. تاکسی بعد از نیم ساعت شما را می رساند. اتوبوس هم گزینه بعدی است که برای آن باید 1 ساعت و 40 دقیقه زمان در نظر بگیرید.
  • باشگاه گلف راس الحمرا: مسافت 9 کیلومتری این باشگاه را با تاکسی 20 دقیقه ای طی خواهید کرد.
  • سالن اپرای سلطنتی مسقط: 11 کیلومتر از هتل آپارتمان دلمون مسقط فاصله دارد که اگر سوار تاکسی شوید بین 13 تا 20 دقیقه خواهید رسید. اتوبوس هم بعد از 1 ساعت و 11 دقیقه شما را می رساند.
  • مرکز خرید عمان اونیو: 16 کیلومتر با شما فاصله دارد که 25 دقیقه ای توسط تاکسی خواهید رسید. برای رفتن با اتوبوس هم باید 1 ساعت و 40 دقیقه را در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مسقط: 30 کیلومتر از هتل شما دورتر می باشد. اگر شرایط ترافیکی عادی باشد، تاکسی این مسافت را 35 دقیقه ای طی می نماید.

موقعیت هتل آپارتمان دلمون مسقط

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مسقط 117، الکبیر، الوادی

Al Wadi Al Kabeer, 117 Muscat, Oman

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 624

به "معرفی هتل آپارتمان 3 ستاره دلمون در مسقط، عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آپارتمان 3 ستاره دلمون در مسقط، عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید