پیشرفت 40 درصدی مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر 40 درصد رشد فیزیکی داشته است و در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

پیشرفت 40 درصدی مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر

به گزارش از ،اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد افرایند در بازدید از فرایند ساخت و پیشرفت فیزیکی مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر با اشاره به اینکه مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر در موقعیتی منحصر به فرد در منطقه آزاد افرایند (آبادان-خرمشهر) در منطقه دیری فارم در مجاورت ساختمان جدید سازمان منطقه آزاد افرایند قرار گرفته است، گفت: این مجتمع 40 درصد رشد فیزیکی داشته و در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید و یکی از ظرفیت های گردشگری منطقه خواهد شد.

او توضیح داد: ابعاد عظیم این پروژه و ترکیب کاربری های همگن و متنوع آن به گونه ای در نظر گرفته شده است که توجه کاربران فرامنطقه ای را به خود جذب خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد افرایند ظرفیت های موجود در منطقه را یکی از عوامل موفقیت این پروژه دانست و گفت: بهره مندی از امتیازات بی شمار تجارت در منطقه آزاد افرایند، در کنار دسترسی عالی از جاده آبادان و خرمشهر و خصوصیات آیکونیک طرح گلکسی، آینده درخشان این مرکز را تضمین کرده است.

لازم به ذکر است این مجموعه تجاری تفریحی در سه طبقه جمعا به مساحت 23 هزارمترمربع در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع در حال ساخت است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1119

به "پیشرفت 40 درصدی مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 40 درصدی مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید