کسب یک امتیاز مقابل فولاد خوشایند نیست

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی عصر آدینه در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: باتوجه به شرایطی که وجود داشت نیمه اول در اختیار تیم ما بود. باید در نیمه اول به دو گل می رسیدیم، اما فرصت ها از دست رفت. نیمه دوم در کنترل ما بود، اما با توجه به تأکیدی که به بازیکنان بابت ضربات ایستگاهی نموده بودیم اسیر یک ضربه کرنر شدیم.

کسب یک امتیاز مقابل فولاد خوشایند نیست

وی اضافه کرد: پس از آن با تغییراتی که داشتیم کمی رو به جلوتر رفتیم تا اینکه یک اشتباه به وسیله خط دفاعی منجر به پنالتی برای حریف شد. می توانستیم برنده بازی باشیم، اما 3 امتیاز را از دست دادیم و از این موضوع ناراحتم.

وی ادامه داد: انتظار داشتم شاگردانم با تمرکز بیشتری بازی نمایند و حواس شان به ضربات ایستگاهی باشد. با وجود اینکه خیلی کوشش کردیم اما سخت جریمه شدیم.

ربیعی گفت: در دیداری که می توانستیم برنده باشیم نزدیک بود ببازیم اما همین که توانستیم فاصله خود را تیم فولاد را حفظ کنیم خوب است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: فولاد در نیم فصل دوم قوی تر از نیم فصل اول شده است. تیم فولاد تیم بسیار خوش مهره ای است و برای فولادی ها در جهت آسیایی آرزوی موفقیت می کنم و به شاگردان خودم هم خسته نباشید می گویم. از حالا باید برای بازی بعدی مقابل آلومینیوم آماده شویم.

ربیعی در خصوص بعضی اعتراض های نکونام به تصمیمات داوری در این بازی نیز گفت: من به نظر نکونام احترام می گذارم. آقای وفاپیشه به صحنه ها بسیار نزدیک بود. ما هم می توانستیم به چند صحنه اعتراض داشته باشیم. هفته گذشته بازی ما مقابل پدیده را داور جوانی قضاوت کرد که خیلی خوب بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2216

به "کسب یک امتیاز مقابل فولاد خوشایند نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب یک امتیاز مقابل فولاد خوشایند نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید