گل محمدی: بازیکنانم هوشمندانه بازی کردند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به نوبه خودم از طرفداران در شهر اراک تشکر می کنم. برد خیلی ارزشمند و امتیازات این بازی در جدول و لیگ برای ما خیلی مهم بود. با کوشش بچه ها و انرژی که از طرفداران گرفتیم این سه امتیاز را به دست آوردیم.

گل محمدی: بازیکنانم هوشمندانه بازی کردند

وی اضافه کرد: در آغاز بازی هم تحت تأثیر زمین ناهموار استادیوم اراک و هم قدرت تیمی حریف بودیم و یکی دو موقعیت به حریف دادیم ولی رفته رفته فرایندمان خیلی بهتر شد و توپ را به جریان انداختیم و توانستیم بهتر کار کنیم. روی همین همکاری روی یک کار تیمی به موقعیت و گل رسیدیم. نیمه دوم موقعیتی به حریف ندادیم و خیلی خوب ضد حمله زدیم. بچه ها بازی هوشمندانه ای انجام دادند و تمرکز خیلی خوبی داشتند و از جان مایه گذاشتند تا این بازی را ببرند.

گل محمدی مطرح نمود: همه ما و طرفداران از تک تک بازیکنان به خاطر غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند تشکر می کنم و درود می فرستم. امیدواریم این فرایند را ادامه دهیم. کار سخت تر از سال های گذشته است و امیدوارم در نهایت دل طرفداران را شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه دو تیم شاید اگر در استادیوم های خود بازی می کردند کیفیت بهتری را ارائه می دادند و چقدر سفر به اراک در کیفیت بازی تأثیر داشته است، گفت: قبل از بازی هم گفتم این ملاقات کاملاً فنی است، چون بازیکنان دو تیم فنی هستند. حیف بود. این بازی باید در چمن و استادیوم خوب و مجهز برگزار می شد. نمی خواهم به استادیوم شهر اراک بی احترامی کنم، اما اینجا مناسب نبود. بازی در این زمین بیشتر به اتفاقات و ضربات ایستگاهی بستگی دارد و به لحاظ کیفی سطح بازی پایین می آید

وی ادامه داد: گاهی باید تن به آرایی بدهیم که واقعا عجیب و غریب است. درست است که ما بردیم، ولی این رأی برای فوتبال ما عجیب بود و درست نبود. دو تیم استادیوم های مجهز دارند و باید از آن استفاده نمایند. این رأی به نفع تیم های دیگر است و آنها سود می بردند. باز هم می گویم در رأیی که داده می گردد باید منافع همه تیم ها دیده گردد و امیدوارم دقت بیشتری در آرا گردد.

گل محمدی درباره عملکرد سپاهان مطرح نمود: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست که در خصوص تیمی مثل سپاهان صحبت کنم. آنها به عنوان یک رقیب همواره برای ما قابل احترام هستند. هیجان های فوتبال است که شاید باعث گردد گاهی اتفاقاتی بیفتد. در فوتبال درگیری ها ممکن است اتفاق بیفتد و این طبیعت فوتبال است. برای تک تک اعضای تیم سپاهان و طرفداران شان احترام زیادی قائلم و برای آنها در ادامه آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2123

به "گل محمدی: بازیکنانم هوشمندانه بازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازیکنانم هوشمندانه بازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید