تور ایتالیا: آماده سازی تجهیزات برای تمرینات استقلال و وسیله ایاب و ذهاب برای مربی ایتالیایی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، باشگاه استقلال از آماده سازی تجهیزات موردنیاز برای تمرینات تیم فوتبال این باشگاه و مستقر شدن یک دستگاه آمبولانس در محل تمرین آبی پوشان اطلاع داد.

تور ایتالیا: آماده سازی تجهیزات برای تمرینات استقلال و وسیله ایاب و ذهاب برای مربی ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه استقلال، تجهیزات موردنیاز تمرینات تیم فوتبال استقلال در حال تهیه و آماده سازی است. به علت نبود برخی از امکانات اولیه در جلسات تمرین تیم استقلال، با دستور مدیریت تازه بلافاصله تجهیزات لازم تهیه شده است و به جامانده آن تا انتها هفته در تمرینات تیم استقلال مستقر خواهد شد.

ابزار فنی تمرین، وسایل موردنیاز در رختکن مانند ماشین لباسشویی، دستگاه نوشیدنی ساز، ایجاد داروخانه کوچک در رختکن (پیش از این اعضای تیم پزشکی داروها را به علت نبود فضای مناسب هر روز با خود حمل می کردند) و از همه مهمتر ساماندهی باکیفیت تغذیه تیم به خصوص در تمرینات صبح و ظهر و روزهای ریکاوری از جمله اقدامات صورت گرفته است.

بعلاوه از فردا (چهارشنبه) در تمرینات تیم فوتبال استقلال یک دستگاه آمبولانس به صورت ثابت مستقر خواهد شد. جهت ایمنی و سلامتی اعضای تیم، از این پس یک دستگاه آمبولانس در جلسات تمرین تیم بزرگسالان مستقر می گردد. ضرورت وجود آمبولانس در تمرینات جزو اصول اولیه و حرفه ای است اما تا پیش از این رویه معمول به گونه دیگری بوده است.

خبر دیگر اینکه، اقدامات لازم جهت اسکان و ایاب و ذهاب گابریله پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی انجام شد. گابریله پین میخواهد تا زمان حضور خانواده اش در تهران در هتل مستقر باشد. به همین علت امروز اقدامات مربوط به تمدید قرارداد هتل و ایاب و ذهاب این مربی به وسیله بخش اجرایی باشگاه انجام شد.

مشکل اسکان بازیکنان تازه تیم فوتبال استقلال رفع شد

با وجود اینکه باشگاه استقلال تعهدی در جهت تهیه مسکن برای بازیکنان داخلی تازه ندارد، اما برخی از این بازیکنان به علت مسائل مختلف هنوز نتوانستند مسکن خود را تهیه نمایند.

به همین علت باشگاه استقلال در جهت تمرکز این بازیکنان در دوران آماده سازی، آنها را به صورت موقت در یکی از هتل های مناسب تهران اسکان داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1998

به "تور ایتالیا: آماده سازی تجهیزات برای تمرینات استقلال و وسیله ایاب و ذهاب برای مربی ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: آماده سازی تجهیزات برای تمرینات استقلال و وسیله ایاب و ذهاب برای مربی ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید