آپدیت نو کال آو دیوتی با تم فال اوت در دسترس نهاده شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شرکت اکتیویژن (Activision) جزئیات کراس اوور کال آو دیوتی (Call of Duty) و فال اوت (Fallout) را منتشر نموده است

آپدیت نو کال آو دیوتی با تم فال اوت در دسترس نهاده شد

از زمان پخش سریال فال اوت در شبکه آمازون پرایم در اوایل امسال، پایگاه هواداران فال اوت در حال رشد بوده است. این سریال مطابق انتظار تعداد زیادی از هواداران تازه را جذب این سری نموده است. علاوه بر این، بازیکنان فال اوت 76 به عنوان بخشی از به روزرسانی تازه Skyline Valley، با اولین توسعه نقشه بازی روبرو شده اند. از آنجایی که مایکروسافت صاحب هر دو آی پی فال اوت و کال آو دیوتی است، این انتظار می رفت که شاهد کراس اووری بین این دو باشیم. این کراس اوور که در قالبی باندلی به نام Fallout Vault Dweller Tracer Pack در دسترس قرار گرفته شامل محتوایی برای وارزون، وارزون موبایل و مدرن وارفر 3 است.

بازیکنان می توانند به تن سوپ (Soap)، گوست (Ghost)، پرایس (Price) و گز (Gaz)، لباس هایی مشابه لباس های افراد درون پناهگاه های سری فال اوت را بپوشانند. پوسته هایی برای سلاح ها با تم فناوری پناهگاه (Vault-Tec) و سایر موارد با تم فال اوت وجود دارد که به طور کلی 15 آیتم هستند. در حال حاضر در فصل چهارم، مدرن وارفر 3 مجموعه ای از نقشه های تازه مانند پاریس و توکیو، چندین حالت بازی چندنفره تازه از جمله Demolition و غیره را به آن اضافه نموده است.

مجموعه ای از آیتم های کوچک تر مانند دو چارم (Charm) سلاح، شش صفحه بارگیری، یک برچسب نوکا کولا و موارد دیگر نیز وجود دارند. کال آو دیوتی بعلاوه رویداد Fallout: Vault Dwellers را معرفی نموده که در 28 ژوئن (8 تیر) به انتها می رسد و شامل مجموعه ای از چالش هایی است که بازیکنان می توانند برای کسب جوایز بیشتر با مضمون فال اوت انجام دهند. علاوه بر این، بازیکنانی که از هر یک از پوسته های Vault Dweller Tracer Pack در طول رویداد استفاده می نمایند، اندازه ایکس پی (XP) دریافت خواهند کرد

مدرن وارفر 3 به سمت آپدیت میانه فصل خود می رود که در آن بازیکنان می توانند منتظر دو نقشه چندنفره تازه در Incline و Das Gross، سه حالت تازه و موارد دیگر باشند. هرچند پس از تریلرهای نسخه تازه، هواداران بدون شک مشتاقانه منتظر بازی بعدی استودیوی Treyarch هستند که سیستم تازه هیجان انگیز Omnimovement را هنگام عرضه در ماه اکتبر معرفی خواهد نمود.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 تیر 1403 بروزرسانی: 5 تیر 1403 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2492

به "آپدیت نو کال آو دیوتی با تم فال اوت در دسترس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو کال آو دیوتی با تم فال اوت در دسترس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید