احداث 128 واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز در لرستان

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: 128 واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز در لرستان برای اقشار کم درآمد احداث می گردد.

احداث 128 واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز در لرستان

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فرهاد خاکی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل انجمن خیرین مسکن ساز استان و جلساتی که با مدیران حساب 100 منطقه دو داشتیم، مقرر شد از ظرفیت های خیرین مسکن ساز در راستای حل مسائل اقشار کم درآمد اقداماتی صورت گیرد.

وی بیان نمود: با توجه به رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ادامه فرایند ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد، انجمن خیرین مسکن ساز بیش از پیش نمود عملی نشان داده که امیدواریم از این ظرفیت در استان لرستان بیشتر استفاده گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: در حال حاضر 80 واحد مسکونی در منطقه کمالوند خرم آباد در حال احداث است که 50 درصد فرایند پیشرفت فیزیکی داشته است و 48 واحد مسکونی دیگر در انجمن تصویب شده است که درآینده ای نزدیک در محله پشت بازار خرم آباد کلنگ آن به زمین زده می گردد.

وی اضافه نمود: آنچه که مدنظر انجمن است ایجاد واحدهایی برای اقشار نامتوازن است تا همه افراد از هر قشری بتوانند در کنار هم زندگی نمایند و اینکه صرفا فقط افراد کم بضاعت در این فاز زندگی نمایند ما را با مسائلی روبه رو خواهد نمود.

خاکی پور گفت: درصدد هستیم تا از ظرفیت خیرین مسکن ساز در مناطق روستایی نیز بهره وری کنیم تا از این طریق به بازسازی مناطق روستایی یاری گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1053

به "احداث 128 واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 128 واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید